החל מחודש דצמבר: מנכ"לית ראשונה למועצת יש"ע

יו"ר מועצת יש"ע מינה את שירה ליבמן לתפקיד המנכ"לית, במקומו של המנכ"ל היוצא יגאל דילמוני: "ניצבות לפניה משימות רבות ואין מתאימה יותר ממנה לעמוד בהן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/22 18:37 כט בתשרי התשפג

החל מחודש דצמבר: מנכ"לית ראשונה למועצת יש"ע
שירה ליבמן, צילום: יח"צ בית אל

יו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן, מינה היום (ב') את שירה ליבמן לתפקיד מנכ"לית מועצת יש"ע. ליבמן תחליף את המנכ"ל היוצא יגאל דילמוני בתחילת חודש דצמבר.

שירה כיהנה בתפקיד מנכ"לית מועצת בית אל בין השנים 2017-2021 ולפני כן ניהלה במשך שני עשורים את מחלקת משאבי אנוש במועצה. ליבמן בעלת תואר ראשון ותואר שני במדיניות ומנהל ציבורי. שירה היא תושבת בית אל, נשואה ויש לה שמונה ילדים ונכד.

שירה ליבמן

שירה ליבמן

"ניסיון עשיר בניהול מערכות ציבוריות"

שלמה נאמן, ראש מועצה אזורית גוש עציון יו"ר מועצת יש"ע ברך ואמר כי "שירה ליבמן הינה אשת התיישבות ואשת מעשה שתוביל את מועצת יש"ע בתקופה מאתגרת וחשובה. יש לשירה ניסיון עשיר בניהול מערכות ציבוריות. ניצבות לפניה משימות רבות ואין מתאימה יותר ממנה לעמוד בהן".

יגאל דילמוני, מנכ״ל מועצת יש״ע היוצא, ברך גם הוא את שירה לרגל כניסתה לתפקיד. "אני מכיר את שירה שנים רבות, פעלנו יחד בכמה תחומים ואני מעריך מאוד את פועלה ועשייתה הברוכה. אסייע לה ואעמוד לצידה בכל מה שנדרש".

ראש מועצת בית אל שי אלון, בירך את מי שהיתה מנכ"לית בית אל בעבר: "אני בטוח כי ניסיונה הרב יבוא לידי ביטוי גם בתפקידה החדש. מועצת יש"ע זכתה באשת חיל שתסייע רבות לקידום האינטרסים של ההתיישבות".