אחרי ארבע שנים: מנכ"ל מועצת יש"ע פורש מתפקידו

במכתב ששלח יגאל דילמוני לראשי המועצות ביהודה ושומרון ובקעת הירדן ולעובדי מועצת יש"ע, הודיע כי בתיאום ובהסכמה משותפת עם ראשי המועצה הוא יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/22 18:01 כד בתשרי התשפג

אחרי ארבע שנים: מנכ"ל מועצת יש"ע פורש מתפקידו
יגאל דילמוני, מנכ"ל מועצת יש"ע, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מנכ"ל מועצת יש"ע, יגאל דילמוני, הודיע היום (ד') כי הוא פורש לאחר ארבע שנים בתפקיד. במכתב ששלח מכתב לראשי המועצות ביהודה ושומרון ובקעת הירדן ולעובדי מועצת יש"ע, הודיע כי בתיאום ובהסכמה משותפת עם יו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן, בחודשים הקרובים הוא יסיים את תפקידו.

"לפני כחודש נבחר ידידי שלמה נאמן לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע. נאמן הוא איש של עשייה ואמת ואני סמוך ובטוח כי יעשה את המרב והמיטב עבור הרשויות והתושבים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. עם זאת בתאום עם שלמה ובהסכמה משותפת, בחודשים הקרובים אסיים את עבודתי כמנכ"ל מועצת יש"ע", כתב דילמוני במכתב.

שלמה נאמן: זכיתי להכיר איש של עשייה שמכיר כל פינה והפך כל אבן ביהודה ושומרון

עוד הוסיף ואמר כי "התחלתי את עבודתי במועצת יש"ע לפני יותר משתיים עשרה שנה. נקראתי אז לארגון על ידי היו"ר דני דיין והמנכ"ל נפתלי בנט, על מנת להקים מנהלת הסברה שתחבר בין ההתיישבות באזור לכלל עם ישראל ותספר את האמת כאן בעולם. לפני ארבע וחצי שנים מוניתי למנכ"ל על ידי חבריי היו"ר חננאל דורני ולאחריו דויד אלחייני. למדתי מהם המון ואני מודה להם על תקופה מרתקת ומלאת עשייה".

יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני (במרכז) עם יגאל דילמוני (מימין) ושילה אדלר

 יגאל דילמוני עם יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, חננאל דורני (באמצע) ושילה אדלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שלמה נאמן, ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע: "שמחתי לעבוד עם יגאל בשנים האחרונות בהיותי חבר הנהלת מועצת יש"ע. זכיתי להכיר איש של עשייה שמכיר כל פינה והפך כל אבן ביהודה ושומרון. תמיד פועל מתוך אמונה עמוקה ובמסירות אין קץ. וכמובן - חבר אמיתי.  אני מאחל ליגאל הצלחה גדולה בהמשך הדרך ובטוח שהוא ימשיך לפעול ולתרום למפעל ההתיישבות בפרט ולמדינת ישראל בכלל. מקומך איתנו גם ביעדים הבאים."