מצאה בדואר מכתב סליחה עם כסף מזומן: "לא אני ולא אמא שלי זוכרות את האירוע"

חדוה גולדשמידט היא מפיצת סרטים, וכנראה שכבר לפני 30 שנה היא הייתה בעלת זיקה לתחום | מכתב אנונימי שהונח בתיבת הדואר שלה עם סכום כסף נאה כלל בקשת סליחה על מצלמה שנגנבה לפני עשרות שנה במחנה ביער

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 13:31 כה בתשרי התשפג

מצאה בדואר מכתב סליחה עם כסף מזומן: "לא אני ולא אמא שלי זוכרות את האירוע"
כסף, צילום: shutterstock

כולנו סוחבים איתנו מהילדות והנערות מקרה שובבות או סחיבה מביכים, אבל לא כולנו טורחים לעשות משהו עם הזכרון המעורפל והמציק. אחד המקרים המיוחדים נחשף בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, כאשר חדוה גולדשמידט, מפיצת סרטים במקצועה, חשפה מכתב אותו קיבלה ממש היום.

גנבתי לך מצלמה לפני יותר מ-30 שנה, אני רוצה לבקש סליחה

"שלום חדווה. בהרבה חרטה ובושה אני כותב לך שלפני למעלה מ-30 שנה גנבתי ממך את המצלמה שלך במחנה ביער", כך נפתח המכתב המרגש. "בשנים האחרונות עשיתי תהליך של תשובה נזכרתי במה שקרה והתביישתי מאוד. אני מלא צער על עוגמת הנפש שגרמתי לך".

"הרב שלי אמר לי שאני יכול להשאיר את הכסף גם בעילום שם, והפסיכולוגית שאני מטופלת לעזרה לי לברר איך אוכל להחזיר לך את הכסף או לתקן במעט את הנזק שעשיתי אני מקווה ומתפלל שתוכלי לסלוח לי. שנה טובה וגמר חתימה טובה". לשון המכתב, שצורף אליו סכום כסף מכובד כפיצוי על המצלמה האבודה.

"תודה על זה שאתה מעורר את כולנו לתשובה"

גולדשמידט המרוגשת לא נשארה אדישה למכתב ופרסמה אותו בפייסבוק שלה: "הצליח להפתיע אותי עכשיו ממש! חברות וחברים יקרים מהילדות ומהנעורים שלי, אנא שתפו ובתקווה שהתשובה שלי תגיע ליעדה. לא יודעת מי אתה, אלמוני שהשאיר לי את מעטפת הכסף והמכתב המצורף לפני שעה בתיבת הדואר. לא אני ולא אמא שלי זוכרות את האירוע, אבל אם אתה כאן במרחב, אני מבקשת לומר לך תודה".

היא המשיכה: "תודה שזכרת, תודה על זה שאתה מעורר את כולנו לתשובה, וכמובן שאני סולחת ומוחלת ומאחלת לך חיים טובים ומלאי אושר ושפע. תודה".