נועה ירון דיין חוגגת קריירה חדשה: "חלמתי על זה שנים"

הכוכבת שחזרה בתשובה והספיקה להוציא שני ספרים שזכו להצלחה חוגגת מקצוע חדש עליו חלמה במשך שנים, "אני יודעת שהגאולה הפרטית שלנו תלויה קודם כל באומץ שלנו להשמיע את קולנו. לספר את הסיפור שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 10:15 כה בתשרי התשפג

נועה ירון דיין חוגגת קריירה חדשה: "חלמתי על זה שנים"
נועה ירון דיין באירוע השקת הסדרה "בנות ברק" של הוט, צילום: אביב חופי

מנחת הטלוויזיה שחזרה בתשובה, נועה ירון דיין, נוהגת לשתף את אלפי העוקבים ברשת החברתית בתהפוכות בחייה האישיים וגם בסתם רגעים שגרתיים אך משמעותיים. בפוסט שהעלתה השבוע לחשבון האינסטגרם שלה חשפה כי היא מתכננת קריירה חדשה: מנחת סדנאות כתיבה. 

נועה, ששני הספרים הראשונים שלה זכו להצלחה, מספרת כי כלי המלחמה שלה הוא מילים". אם בתפילה, אם בכתיבה, אם בריפוי עצמי על ידי שיחה. תמיד מדובר באותיות ובצירופים שאני בוחרת לצרף, כלומר בסיפור שאני בוחרת לספר". לדבריה, הכתיבה הצילה אותה בכל יום. "אני מאמינה בכוחן של מילים, בחשיבות הצירופים, ובהשפעה של הסיפור שאנחנו מספרות לעצמנו על המציאות". 

מיועד לנשים אחרות שנלחמות כמוני

עוד הוסיפה, "אני יודעת שהגאולה הפרטית שלנו תלויה קודם כל באומץ שלנו להשמיע את קולנו. לספר את הסיפור שלנו. להשמיע אותו לעצמנו בקול רם. להכיר בכאב שלנו, להבין את החיסרון שלנו. לצעוק את הצעקה שלנו. הכל מילים. את המילים קל יותר לאסוף כשהן כתובות על דף לבן. ולכן הכתיבה בעבורי היא כלי הריפוי העצמי החשוב והעוצמתי ביותר. שנים אני חולמת ללמד כתיבה. שנים אני יודעת בתוך ליבי שזה היעוד שלי. לעזור לנשים להשמיע את קולן ולספר את הסיפור שלהן. להשתמש נכון בכוח המילים לרפא. מפגשים כאלה יאפשרו לי להעניק כלים מעשיים שהיו משני חיים בעבורי, לנשים אחרות שנלחמות כמוני". 

את הפוסט היא חתמה בהזמנה לנשים נוספות להצטרף לסדנת הכתיבה שלה, המיועדת לעשר בנות שאינן בהכרח כותבות מקצועיות, "אבל הן בהכרח נשים מחפשות, אמיצות, שרוצות לספר את הסיפור שלהן".