על הגל נועה ירון דיין התחילה ללמוד גלישה ומשתפת בתובנות

הרבנית והסופרת התחילה לקחת שיעורים בגלישת גלים, ונראה שהיא נהנית. לצד ההנאה היא משתפת גם במסרים מהים: "החירות שאחרי ההתרסקות היא מתנה גדולה שים החיים מעניק למעיזים לגלוש על הגלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/22 13:57 כה באייר התשפב

נועה ירון דיין התחילה ללמוד גלישה ומשתפת בתובנות
גלישת גלים. אשקלון, צילום: Flash90

לאט לאט הפכה נועה ירון דיין לאחת האושיות הבולטות ברשת, לאחר שחזרה בתשובה והצטרפה לחסידות ברסלב. בשני פוסטים באינסטגרם היא משתפת שהתחילה ללמוד גלישת גלים ומספרת על חוויותיה ותובנותיה.

רוצה לעוף על הזרמים

היא כתבה: "שיעור סאפ שני, תובנה ראשונית: נכנסת למים. באה עם כל הלב. אבל עם כל הכבוד ללב, אני אני, והים הוא הים. קר, רטוב, גלי, ובעיקר עוסק בשלו. אני מתיידדת איתו עד המתניים, מתיישבת, נושמת, נעמדת ומתחילה לחתור. אומרת לעצמי, יש לך גלשן מחובר לכפות הרגלים. יש לך חרב בעקבים ומשוט במקום ידיים. ואני רוצה לעוף על הזרמים, להשתמש נכון ברוח ולא ליפול. העיקר לא ליפול".

/>
והוסיפה: "אבל תכלס, כמו בחיים, המשחק מתחיל רק אחרי שאת נופלת... רק אחרי שהחרדה מהנפילה מתנפצת לתוך המים, רק אז מבוישת, וחיוורת, מגיעה החירות... החירות שאחרי ההתרסקות היא מתנה גדולה שים החיים מעניק למעיזים לגלוש על הגלים. רגע שנותן את הכוח לעמוד שוב על הרגלים ולחזור לחתור".

עד שיבואו השרירים התפוסים

אחרי השיעור הראשון היא כתבה בהתרגשות: "היום הרגשתי שניצחתי ניצחון גדול. מבחוץ זה נראה די רגיל, אבל בשבילי זה היה ניצחון פלאי. מה עשיתי? גם קבעתי שיעור סאפ (עד כאן זה חמוד), גם לא הברזתי ממנו (מתחיל להיות יוצא דופן), גם חתרתי (מדע בדיוני), גם נפלתי (בלתי נמנע), וגם קמתי שוב ושוב בלי להתייאש (בקטע ברסלבי עקרוני)... כרגע אין בסביבה מי שאני לא מתנשאת עליו... עד שיבואו השרירים התפוסים להזכיר לי שהדרך עוד ארוכה... בינתיים, אני עפה מאושר".