נולד בקיבוץ דתי ואב לחמישה: מנכ"ל חדש למועצת המכינות הקדם צבאיות

אבישי ברמן, מייסד וראש המכינות בערבה, מונה למנכ"ל מועצת המכינות הקדם צבאיות והוא יחליף את דני זמיר | "זכות גדולה, זה אחד המפעלים החינוכיים החשובים ביותר לעתידה הציוני, היהודי והדמוקרטי של מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/22 12:08 כד בתשרי התשפג

נולד בקיבוץ דתי ואב לחמישה: מנכ"ל חדש למועצת המכינות הקדם צבאיות
אבישי ברמן, צילום: יחצ

מינוי במועצת המכינות הקדם צבאיות: המועצה מודיעה היום (ד') על מינוי מנכ"ל חדש שיחליף את דני זמיר. מי שנבחר הוא אבישי ברמן, תושב ירוחם, בן 43, נשוי ואב לחמישה. ברמן נולד וגדל בקיבוץ הדתי בארות יצחק ולמד בתיכון הדתי קבוצת יבנה.

ברמן: "יחד נפעל להגדלת המפעל"

ברמן הוא רס"ן במילואים, מייסד וראש המכינות בערבה ובעל תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בן גוריון. ברמן כאמור מחליף את עו"ד דני זמיר שסיים קדנציה בת למעלה משמונה שנים.

המנכ"ל הנכנס, אבישי ברמן, מסר: "אני רואה זכות גדולה ואחריות גדולה להיכנס לתפקיד המנכ"ל של מועצת המכינות, ולהוביל, יחד עם עשרות ראשי המכינות הקדם צבאיות מדן ועד אילת, את אחד המפעלים החינוכיים החשובים ביותר לעתידה הציוני, היהודי והדמוקרטי של מדינת ישראל". לדבריו, הוא ימשיך לחזק את המפעל המשותף של מכינות תורניות, חילוניות ומעורבות. "יחד נפעל להגדלת המפעל וגיוונו תוך שימת דגש על הגשמת הבוגרים בשירות הצבאי והאזרחי שאחריו".

זמיר: "במכינות יש כיום מקום לכולם"

דני זמיר, המנכ"ל היוצא, סיכם: "אני מסיים פרק של 25 שנים ברציפות בבניין עולם המכינות שהפך להיות מודל יוצא דופן לפעולת עומק משותפת של גופים למרות היותם בעלי תפיסה אידאולוגית ורקע מגוון ולעיתים מנוגד: ימין ושמאל, דתיים וחילונים, מתנחלים, יישובים כפריים ערים וערי פיתוח. במכינות יש כיום מקום לכולם לאחר תהליך מושקע של שינוי פני המכינות שעסקנו בו".

מנכ"ל מועצת המכינות, דני זמיר

מנכ"ל מועצת המכינות, דני זמיר צילום: ללא קרדיט

הוא בירך את המנכ"ל הנכנס: "ברמן הוא מינוי מצוין שמחויב כמוני לתפיסה המשימתית המשותפת של כלל המכינות הקדם צבאיות בישראל. אני אסיר תודה למכינות וראשיהן ולמטה המועצה על הסיוע בבינוי המועצה והמכינות בתקופה ארוכה הזו".