"אנשים שקרובים אלייך הופכים להיות ממש אויבים": ליבי נחימובסקי מתפרקת אחרי הדיון ברבנות

"פרידה, לא משנה מה, כמה זה קשה וכמה זה לא קל", כוכבת הרשת החרדית שעוברת תהליך גירושין, שיתפה את העוקבים על הכאב הכרוך בהליך ופנתה לנשים דומות "האנשים שהיו הכי קרובים אלייך הופכים להיות ממש אויבים וזה הדבר הכי כואב בעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/22 10:11 כד בתשרי התשפג

"אנשים שקרובים אלייך הופכים להיות ממש אויבים": ליבי נחימובסקי מתפרקת אחרי הדיון ברבנות
ליבילנד, צילום: מתוך "מדברים עם עדן הראל", ערוץ 14

כוכבת הרשת החרדית ליבי נחימובסקי מעדכנת מפעם לפעם את עוקביה באינסטגרם על תהליך הגירושין שהיא עוברת ועל הקשיים של אישה גרושה. הפעם שיתפה נחימובסקי ברגע קשה במיוחד כששיתפה את העוקבות ממש בתום אחד הדיונים ברבנות כשהיא נרגשת מאוד.

נחימובסקי התפרקה: "זה כואב ברמה פיזית ממש"

"ככה אני נראית אחרי דיון" מספרת נחימובסקי כשהיא מראה את האיפור המרוח על עיניה והמשיכה: "רק רציתי לנצל את ההזדמנות הזאת להגיד לכל הנשים שעוברות תהליך של גירושין, פרידה, לא משנה מה, כמה זה קשה וכמה זה לא קל". נחימובסקי משתפת ברגע הקשה ביותר בדיון: "לשמוע דברים שאומרים עלייך, אנשים שהיו הכי קרובים אלייך הופכים להיות ממש אוייבים וזה הדבר הכי כואב בעולם". 

"אם יש כאן מישהי שצריכה את העידוד הזה ממני אני שולחת לך אותו"

נחימובסקי משתפת בעוצמות הכאב ומדמה את התהליך ללידה: "זה כואב ברמה פיזית ממש דקירות בלב, אני מדמה את זה ללידה, שזה צפוף וחשוך וכואב וזה צירי לחץ מטורפים אבל בסוף בסוף הולכת להגיע הלידה המרגשת". נחימובסקי מעודדת נשים במצב דומה: "באמת אם יש כאן מישהי שצריכה את העידוד הזה ממני אני שולחת לך אותו".

לצד הסרטון כתבה ליבי: "המצבים האלה שבהם אני מרשה לעצמי קצת להתפרק רק מחזקים אותי פי מיליון, איזה מזל שיש לי אותי" והוסיפה: "הילדים הם המילוי הכי אמיתי וטהור שיש".