בחירות 2022

"לזהבה גלאון לא היתה בעיה אם הייתי יוצא משם בארון מתים" - בן גביר משיב למתקפה נגדו

יו"ר מרצ תקפה את התנהלותו של יו"ר עוצמה יהודית שאמש נאלץ לשלוף את נשקו בשכונת שמעון הצדיק, ואמרה: "האקדח של הפסיכופת הזה מאיים על כולנו. הוא יופנה כלפינו והאצבע שלו תיכף סוחטת את ההדק" | בן גביר לכיפה: "היא תמיד מצדדת לטובת האויב"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/10/22 11:15 יט בתשרי התשפג

"לזהבה גלאון לא היתה בעיה אם הייתי יוצא משם בארון מתים" - בן גביר משיב למתקפה נגדו
זהבה גלאון, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אמש במהלך התפרעויות של ערבים בשכונת שייח' ג'ראח (שמעון הצדיק) שלף יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, את נשקו האישי. "הדרג המדיני כובל את הידיים של השוטרים שלנו. לא ייתכן שערבים זורקים אבנים ליד השוטרים והשוטרים לא מגיבים בירי. הגיע הזמן לעצור את ההפקרות", מסר אמש. הבוקר (ו') יו"ר מרצ זהבה גלאון תקפה את בן גביר, שהגיב גם הוא בתקיפות לדבריה הקשים.

בן גביר שולף את אקדחו: 

"ואתם שואלים אותי למה אני כל הזמן מדברת על איתמר בן גביר?!", פתחה וכתבה גלאון בחשבון הפייסבוק שלה. "האקדח שהמטורף הזה שלף מופנה אלינו, אל כולנו. יהודים וערבים, שמאלנים ולא שמאלנים, להט"בים וסטרייטים - האקדח של בן גביר מופנה אל הלב של המדינה שלנו".

לפני כחודשיים אמר בן גביר בבמהלך ריאיון בגל"צ כי "מי שפועל נגד המדינה כמו עופר כסיף יגורשו. אולי לאירופה, צריך שם ידיים עובדות". גלאון כתבה על כך הבוקר: "בדיוק כמו שברכבות הגירוש שלו היו דוחסים גם אותי, גם את ראש הממשלה לפיד, וגם מאות אלפי ערבים - ככה גם האקדח של הפסיכופת הזה מאיים על כולנו. הוא יופנה כלפינו והאצבע שלו תיכף סוחטת את ההדק".

לסיום היא כתבה: "האצבע שלו על הדק האקדח עלולה להיות האצבע ה-61 לממשלה של נתניהו".

בן גביר: "לא מפתיע שזהבה מחבקת תומכי הטרור"

חבר הכנסת בן גביר מסר לחדשות כיפה בתגובה: "לזהבה גלאון לא היתה בעיה אם הייתי יוצא משמעון הצדיק בארון מתים. ממש לא מפתיע שזהבה מחבקת תומכי הטרור שכאשר מחבלים זורקים לעברי סלעים ואבנים, היא תמיד מצדדת לטובת האויב. הבעיה של זהבה היא לא רק נגדי, אלא גם נגד השוטרים, החיילים, החקלאים ונגד תושבי ירושלים ויו"ש".

"גלאון כבר קבעה שמרצ היא מפלגה לא ציונית. ב-1.11 הציבור הישראלי יקבע שמרצ היא גם מפלגה לא רלוונטית. מה שאני עשיתי במשך כל השנים, זה לתקן את הנזקים שמרצ עשתה ובעזרת השם כשנקים ממשלת ימין, נתקן את הכניעה, ההתרפסות וההשפלה שפוגעת במדינת ישראל".