שולי רנד הגשים חלום: "זה סוף סוף קרה"

הזמר והשחקן שולי רנד מופיע על במות כבר עשרות שנים, אבל רק אתמול במהלך הופעה מיוחדת שערך באירוע של ארגון ׳סולם׳ הוא הגשים את אחד החלומות הישנים שלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/22 17:23 יח בתשרי התשפג

שולי רנד הגשים חלום: "זה סוף סוף קרה"
צילום: אריאל אוחנה

לכל אחד יש חלום שהולך איתו שנים ארוכות וגם לזמר והשחקן האהוב שולי רנד היה אחד כזה, אותו הוא הגשים רק אתמול במהלך הופעה מיוחדת שהעביר במלון הירושלמי וולדורף אסטוריה, כך זה היה נראה במציאות. 

רנד שיתף את הביצוע המיוחד לשיר 'לו הייתי רוטשילד' מתוך המחזמר כנר על הגג וכתב בחשבון האינסטגרם שלו, "חלום ישן שלי היה לשלב את כנר על הגג בהופעות. אתמול באירוע מיוחד של ארגון ׳סולם׳ זה סוף סוף קרה".

צפו: שולי רנד שוחח עם קובי אפללו

בסדרה החדשה של מיזם ללימוד יומי "ותן חלקנו" שולי רנד, יושב הזמר והשחקן עם אמנים נבחרים ומשוחח איתם על יהדות, אמונה וקריירה. אחד המרואיינים בתכנית היה הזמר והשחקן שוחח עם הזמר המפורסם קובי אפללו.

רנד פתח את השיחה ושאל את אפללו אם יצא לו לפגוע באנשים. לשאלה הזמר ענה בחיוב: "לצערי, כשאתה לא גדל על ברכי התורה, איך שהוא, יצא לך לפגוע באנשים". השיחה המשיכה ורנד ביקש לדעת מה מכעיס את קובי. אפללו הסביר שלמרות הוא מנסה ליצור סביבו אווירה נינוחה וכיפית, יש דבר אחד שמעצבן אותו: "אם תשקר בפני, שאני יודע שזה שקר, ואתה מוציא אותי מטומטם זה יכול להטריף אותי".