זמר השנה? חנן בן ארי ממשיך לשבור שיאים ואומר תודה: "כל יום זה נס"

התרגלנו כבר ששנה אחר שנה חנן בן ארי מככב במצעדי סוף השנה. גם השנה הזמר הסרוג מועמד בקטגוריות רבות במצעדים השונים, בהן זמר השנה, אולם נראה שלחנן זה לא מובן מאליו: "תודה לכל מי שחושב עלינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/22 12:42 טז באלול התשפב

חנן בן ארי ממשיך לשבור שיאים ואומר תודה: "כל יום זה נס"
חנן בן ארי , צילום: צילום מסך יוטיוב

כבכל שנה, רגע לפני ראש השנה נערכים מצעדי המוזיקה השנתיים בהם יבחרו שיר השנה, זמר\ת השנה ועוד שלל קטגוריות בתחנות הרדיו השונות. גם השנה, כמו שכבר התרגלנו בעשור האחרון, הזמר הסרוג חנן בן ארי מועמד גם הוא במצעדים השונים. היום (ב') העלה הזמר פוסט באינסטגרם בו הודה על המועמדויות השונות וכתב: "כל יום זה נס, תודה לכל מי שחושב עלינו".

מועמד לזמר השנה

בן ארי, שמועמד השנה בין היתר בקטגוריות: שיר השנה, זמר השנה, אמן השנה, איש השנה והופעת השנה העלה היום (ב') פוסט באינסטגרם בו הודה למעריצים וכתב: "כל יום זה נס, תודה לכל מי שחושב עלינו". בין שיריו של בן ארי שמועמדים לשיר השנה: 'חנניה', 'מקום' ו'בסוף זה הלחן'. ב-2020 זכה בן ארי בתואר 'זמר השנה' של רדיו תל אביב וב-2021 זכה באותו תואר של כאן גימל.

חנן בן ארי, ההופעה כמעט התבטלה

יזכה בהופעת השנה? חנן בן ארי.  צילום: Yossi Aloni/Flash

הופעת השנה? הופעת העצמאות לחיילים

כזכור, ביום העצמאות האחרון ערך בן ארי הופעה מוזלת בהאנגר 11, שנפתחה רק לחיילי צהל. בפוסט שכתב לפני ההופעה בפייסבוק הסביר בן ארי את הרצון להופעה בפני החיילים: "יום העצמאות מתקרב, וחשבתי לעצמי שמי שהכי מגיע להם לחגוג ביום הזה, אלו החיילות והחיילים שלנו", והוסיף: "אז בחרתי להמשיך את מה שעשינו בשנה שעברה ולחגוג בגדול את ערב העצמאות עם חיילי וחיילות צה"ל במסיבה אל תוך הלילה בהאנגר 11".