אביב אלוש מודה: סירבתי להרבה תפקידים בגלל ההתחזקות

השחקן המוכר והאהוב אפשר למאות אלפי העוקבים ברשת החברתית לשאול שאלות, והשיב בכנות: "התגעגעתי מאוד, ובעיקר לתפקידים עם משמעות וערך מוסף כדי שאצליח להביא את כל מה שיש לי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/22 22:21 יז בתשרי התשפג

אביב אלוש מודה: סירבתי להרבה תפקידים בגלל ההתחזקות
אביב אלוש, צילום: יח"צ

השחקן האהוב אביב אלוש, שבשנים האחרונות הלך בתהליך התחזקות וקרבה לדת, נוהג לשתף מדי פעם את עוקביו ברשת החברתית במחשבות והרהורים על המסע שלא פוסק לרגע. במסגרת סבב שאלות ותשובות עם הגולשים, התייחס אלוש לסוגיה בוערת במיוחד עבורו, בתור מי שפיתח קריירת משחק מרשימה והשתתף בהפקות מוכרות במיוחד. 

במענה לשאלה האם ויתר על תפקידים בגלל ההתחזקות השיב כך: "אפשר להגיד שאמרתי הרבה לא, גם לפרויקטים בארץ וגם בחו"ל. אני מאמין שאם אחד מהם היה צריך להיות שלי הוא היה שלי, ובגלל זה ברוך השם אני מאוד שלם עם כל החלטה שקיבלתי. אני יודע בוודאות שהיא הייתה הכי נכונה עבורי, עבור אשתי וגם עבור הילדים שלנו". עוד הוסיף כי הוא מאמין שבקרוב כבר ישוב למסך, "גם אני התגעגעתי מאוד, ובעיקר לתפקידים עם משמעות וערך מוסף כדי שאצליח להביא את כל מה שיש לי". 

מדי שבוע נוהג אלוש לכתות את ההתייחסות האישית שלו לפרשת השבוע, ואחד המגיבים החמיא לו על כך בחום. "כל כך משמח אותי", הוא השיב, "זה באמת אחד מהדברים הטובים שקרו לי בשנים האחרונות ובלי הפידבק מכם זה לכולם לא היה קורה".