אביב אלוש: זאת הסיבה ששומרים נידה

השחקן והזמר אביב אלוש שבשנים האחרונות התקרב לדת מתייחס לסערת הנידה ומשתף באינסטגרם: "נידה זה הסטארטאפ הכי גאוני שזוג יכול להכניס לחיים, כדי שנתרגש ונתחדש כל פעם מחדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 15:29 ד בתמוז התשפב

אביב אלוש: זאת הסיבה ששומרים נידה
צילום: Flash90

השחקן האהוב אביב אלוש נחשף גם הוא לסערת פרסום מצוות נידה ומתייחס היום (א') באינסטגרם לרעשי הרקע. אלוש שהתקרב לדת בשנים האחרונות המליץ בחום והסביר מה הסיבה שכדאי לכל זוג לשמור על המצווה. 

אביב אלוש: "נידה זה הסטארט-אפ הכי גאוני"

אלוש כתב לגולשים: "הבנתי שהשתוללה ברשת סערת הסערת הנד-נידה. אז אם היא פגשה גם אתכם, תדעו שיש לזה סיבה נפלאה כי נידה זה הסטארט-אפ הכי גאוני שזוג יכול להכניס לחיים ולבית שלהם, באחריות מלאה". השחקן עקץ והוסיף: "בכפוף לחוקי היצרן, תוכן לא ממומן לא באשראי ולא במזומן. ומה הסיבה? כדי שנתרגש ונתחדש כל פעם מחדש, כל חודש מחדש".

נזכיר כי עולם הפרסום והבידור סער בשבוע שעבר בעכבות כתבה ששודרה בתכניתו בערוץ 12, חשף גיא פינס כי אושיות רשת ומפורסמות המקדמות את ערכי טהרת המשפחה מקבלות כסף על קידום התוכן ללא ידיעת העוקבות. בין המקדמות: שי מיקה יפרח, יעל בר זוהר ומיכל אנסקי שקיבלו סכומים המגיעים עד מאות אלפי שקלים מרותי לבייב העומדת מאחורי הקמפיין.

"כמה בקלות אפשר לקחת דבר נשגב ולהפוך אותו לטמטום אינסטגרמי"

התגובות הנסערות לא איחרו. מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12, כתבה: "לגלות שהן קיבלו תשלום זה מדהים. סלבס חילוניות מעודדות את העוקבות שלהן לחשוב שהן טמאות בזמן מחזור. עלאק הבחירה שלך". גם נועה לנדאו, דתל"שית וסגנית עורך הארץ הגיבה בחריפות: "ערכים תמורת צ'קים, ובלי שקיפות לעוקבות הצעירות שלומדות מזה שבימי המחזור הן טמאות. ותחסכו ממני את ההטפה הדתית, היה לי מזה מספיק".