הסטנדאפיסטית עומדת להתחתן ומשתפת: הזמר שעזר ברגעי הבדידות

הסטנדאפיסטית וכוכבת הרשת יונה קפאח ידעה שנים של חיפוש אחד האחד, בפוסט אינסטגרם ריגשה כששיתפה מה עזר לה בגרעי הבדידות ועל התחושות שלה היום, חודש לפני שהיא מתחתנת

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/22 14:08 יא בתשרי התשפג

הסטנדאפיסטית עומדת להתחתן ומשתפת: הזמר שעזר ברגעי הבדידות
יונה קפאח, צילום: איתן יהושע

הסטנדפיסטית וכוכבת הרשת יונה קפאח שמתחתנת בעוד כחודש מספרת על התהליך הארוך של מציאת בן הזוג ועל הרגעים בהם כבר חשבה לוותר. בפוסט שהעלתה לפני יום כיפור סיפרה הסטנדאפיסטית על יום כיפור שעבר עליה בשנה שעברה: "כיפור שנה שעברה, אני בת 32, רווקה, בדיוק נפרדתי מבחור מקסים שיצאתי איתו 3 חודשים בגלל שהלב שלי פשוט לא נפתח".

הפוסט המלא של יונה קפאח:

קפאח ממשיכה ומספרת על רגעי השבר והמחשבה שהיא כבר לא תהיה בזוגיות לעולם: "אני מודיעה להורים שאני עושה כיפור לבד בדירה שלי. וכל הצום בין תפילה לתפילה מדברת עם אלוהים ושואלת בפעם האלף מתי תורי"

"כנראה שזהו תפקידי במשפחה"

"היו תקופות שכבר ויתרתי, אמרתי 'בסדר לא לכולם זה קורה' בכל משפחה יש את הדוד או הדודה הרווקים, הנחתי שזהו כנראה תפקידי במשפחה. ובאמת שכנעתי את עצמי שזה בסדר והתחלתי למנות כל מיני יתרונות כדי לעודד אותי".

קפאח, בוגרת לימודי משחק וסטנדאפ ובוגרת אולפנת ישורון משתפת מה עזר לה ברגעי הבדידות: "בתקופות האלו הייתי שומעת את השיר של עקיבא 'אל תעזבי ידיים' ונרדמת בוכה במיטה. בוכה על עצמי". ואז עברו כמה חודשים והיא מספרת על האיש איתו היא מתחתנת בעוד חודש: "והנה עברה שנה, בע"ה עוד חודש  אני מתחתנת עם ניסו שלי, זיווג יותר נשמתי מזה לא הייתי יכולה להמציא לי".

קפאח פונה לחברים הרווקים: "בבקשה אל תעזבו ידיים, זה יקרה"

"הפוסט הזה מוקדש לכל הרווקים והרווקות שרוצים וזה לא הולך להם". אומרת קפאח בפוסט "אני יודעת מה זה. מהנשמה שלי אני מבינה אתכם. למצוא את שאהבה נפשכם מבחינתי זה לא פחות מנס, בבקשה אל תעזבו ידיים, זה יקרה". קפאח מסיימת את הפוסט ביום הכיפורים הזה, בו היא מתפללת על חבריה הרווקים: "אני בכיפור הזה מתפללת ומייחלת שכל רווקה או רווק שרוצים זוגיות, שהיא תגיע אליכם ממש בקרוב. שתמצאו את זה שתרצו להעביר איתו חיים שלמים"