עמליה דואק חוזרת לשגרה: "אני בכיתי וגם הוא"

הכתבת הכלכלית של חדשות 12 הודיעה כי היא חוזרת לעבודה לאחר חופשת לידה ארוכה ונפרדה מבנה הבכור: "ניסיתי להסביר לו שהיום אני הולכת מוקדם וחוזרת מאוחר ושאני עדיין רק שלו, היה עוד קצת בכי, עד שבסוף הצלחתי להיכנס לאוטו ולצאת לנווה אילן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/22 10:25 ז בתשרי התשפג

עמליה דואק חוזרת לשגרה: "אני בכיתי וגם הוא"
עמליה דואק, צילום: ויקיפדיה, Eyalbenyaish cc-by-sa

הכתבת הכלכלית של חדשות 12, עמליה דואק, שיתפה לפני כחצי שנה את קהל עוקביה ברשת האינסטגרם בבשורה משמחת במיוחד, ובישרה על לידת בנה הבכור, לצד תמונה שלה אוחזת ביד קטנטנה. היום (א') הודיעה דואק כי היא חוזרת לעבודה בחברת החדשות לאחר כמעט שישה חודשים בהם הייתה בחופשה לידה.

"אני בכיתי. וגם הוא קצת (אבל רק כי יוצאות לו שיניים). ניסיתי להסביר לו שהיום אני הולכת מוקדם וחוזרת מאוחר ושאני עדיין רק שלו. ואז היה עוד קצת בכי (שלי. הוא כבר היה מבסוט עם נשכן בפה), עד שבסוף הצלחתי להיכנס לאוטו ולצאת לנווה אילן. חוזרת הבוקר לאולפן אחרי 5 וחצי חודשים של חופשת לידה. אין לי מושג איך העולמות ישתלבו וקצת מקווה שזה יהיה יותר קל ממה שאני חושבת", שיתפה כתבת חדשות 12.

הריון זה לא רק חיוכים, אושר ותמונות פוטוגניות של בטן עגולה

כזכור, דואק שיתפה את קהל עוקביה ברגע מלחיץ שעברה בהריון, כיצד בנסיעת עבודה לארצות הברית חוותה אירוע קשה, כאשר לא הרגישה טוב במהלך ההיריון ונאלצה להפסיק לשדר "בהסעה חזרה למלון אני מרגישה שמשהו לא לגמרי בסדר איתי. אנחנו מגיעים ללובי. 20 דקות לפתיחת מהדורת החדשות.

"אני עולה רגע לחדר לשטוף פנים לפני השידור. במעלית כבר כבר מרגישה ממש לא טוב. אני נכנסת לחדר ומרגישה כאב בבטן. אני מדממת. הפלות הן דבר מאוד שכיח בשליש הראשון של ההריון. מיד חשבתי על התרחיש הכי קיצוני. שזהו זה. אני עוברת הפלה. וזה קורה כשאני לבד" והוסיפה "מסוג הדברים שאף אחד לא מספיק מדבר עליהם. הריון זה לא רק חיוכים, אושר ותמונות פוטוגניות של בטן עגולה, אלא גם חרדות ולחץ ורגעים של פחד וחוסר ודאות"