מזל טוב לעמליה דואק יש חדשות טובות לספר לכם

כתבת חדשות 12 חוגגת את לידת בנה הבכור, זאת לאחר שהחלימה מקורונה. חברתה לעבודה, אדווה דדון, שיתפה בתגובות את הטיפ הכי חשוב להורות

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/22 17:44 יא בניסן התשפב

לעמליה דואק יש חדשות טובות לספר לכם
עמליה דואק, צילום: CC BY-SA 4.0 - Eyalbenyaish

בשורות משמחות: הכתבת הבכירה של חדשות 12, עמליה דואק, שיתפה את קהל עוקביה ברשת האינסטגרם בבשורה משמחת במיוחד, ובישרה על לידת בנה הבכור, לצד תמונה שלה אוחזת ביד קטנטנה. חברתה לעבודה, הכתבת אדוה דדון, הגיבה בברכות חמות ולא פספסה את ההזדמנות לתת טיפ: "מזל טוב אהובים, תהנו מהפלא. טיפ ראשון הוא לא להקשיב לטיפים". 

דואק, שלאחרונה אף החלימה מקורונה, שיתפה בעבר את עוקביה בחוויה מפחידה במיוחד שעברה בתחילת ההריון בזמן ששידרה מהבית הלבן. "בוקר השידורים הראשון - אדרנלין מטורף. אני מגיעה למדשאות הבית הלבן, ובכל זאת, קורונה, אז משדרים מבחוץ, בחום של 30 מעלות ושמש חזקה. בהסעה חזרה למלון אני מרגישה שמשהו לא לגמרי בסדר איתי. אנחנו מגיעים ללובי. 20 דקות לפתיחת מהדורת החדשות. אני עולה רגע לחדר לשטוף פנים לפני השידור. במעלית כבר כבר מרגישה ממש לא טוב. אני נכנסת לחדר ומרגישה כאב בבטן. אני מדממת. הפלות הן דבר מאוד שכיח בשליש הראשון של ההריון. מיד חשבתי על התרחיש הכי קיצוני. שזהו זה. אני עוברת הפלה. וזה קורה כשאני לבד, הכי רחוק שאפשר מהבית"

עמליה דואק ההריונית

עמליה דואק ההריונית צילום: אלירן אביטל