אחרי שנתקעה בחו"ל בלי אוכל לתינוק - קארין קליינברג יכולה להירגע

כוכבת הרשת הדתיה ביקשה מעוקביה עזרה לאחר שנתקעה ללא אוכל לבנה, אנשים טובים נחלצו לעזרתה והגיעו עד אליה: "לא נתפס לי לפעמים הלב הענקי של העם המטורף הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 14:13 כג באלול התשפב

אחרי שנתקעה בחו"ל בלי אוכל לתינוק - קארין קליינברג יכולה להירגע
אריאל וקארין קליינברג, צילום: רשת 13

סוף טוב לסיפור המטרנה של קארין קליינברג: לפני יומיים סיפרנו לכם על בקשת העזרה של כוכבת הרשת הסרוגה, שנתקעה בחו"ל ללא מטרנה לבנה. קליינברג ששיתפה את עוקביה באינסטגרם על החופשה הראשונה שהיא יוצאת אליה שוהה באיטליה עם בעלה ובנה הקטן, שיוועה למטרנה וביקשה מהגולשים עזרה, לאחר 24 שעות של מתח, זוג ישראלים הגיע למלונה והביא לה מטרנה לילד, קליינברג שיתפה בהתרגשות את המחווה שנעשתה לה ואפילו פירגנה חזרה לזוג בארוחת בוקר אצלה במלון.

סוף טוב - נמצאה מטרנה

בפוסט שהעלתה היום לאינסטגרם כתבה קליינברג: "בורא עולם לא שוכח אף אחד, שלח אלינו זוג מדהים אלינוי ומשה עם בתם המתוקה שנסעו עד אלינו (הם היו מרחק שעה מאיתנו) והביאו לנו חצי קופסא מטרנה שנשארה להם". בהמשך סיפרה גם על כך שהאמינה לאורך כל הדרך שבסוף יימצא פתרון: "בורא עולם מעמיד אותנו בניסיונות כי הוא יודע שנוכל לעמוד בהם. מהרגע הראשון שהבנתי שהולכת להיגמר לנו המטרנה לאיתי לפני הזמן אמרתי לעצמי אני מאמינה בבורא עולם שנצליח להשיג".

"הלב הענקי של העם הזה"

קליינברג סיכמה את האירועים וכתבה: "לא נתפס לי לפעמים הלב הענקי של העם המטורף הזה בחיי" והוסיפה: "שעה נסיעה לכיוון זוג שהם לא מכירים בשביל חצי קופסת מטרנה? בורא עולם אתה יכול להיות גאה בילדים שלך כאן למטה". וסיימה: "נזכור את הלב שלכם לנצח".