"אני ב"ה בסדר": ההמלצה של מתן כהנא לבני 50 ומעלה

שר הדתות לשעבר ומקום תשע במחנה הממלכתי קפץ לקופת החולים לעשות בדיקת קולונסקופיה: "אני ב"ה בסדר, בדיקה הרבה פחות נוראית ממה שזה נשמע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/22 12:30 ד בתשרי התשפג

"אני ב"ה בסדר": ההמלצה של מתן כהנא לבני 50 ומעלה
מתן כהנא, צילום: ללא

המלצה של מתן כהנא, לא תקשיבו? חבר הכנסת העלה תמונה שלו עם כותונת ובפיו המלצה לעבור בדיקת קולונסקופיה. "חברים, ק ו ל ו נ ס ק ו פ י ה ! בדיקה מצילה חיים. כל מי שמעל גיל 50 נא ליצור קשר עם קופת החולים שלו ולגשת להיבדק. אני ב"ה בסדר. בדיקה הרבה פחות נוראית ממה שזה נשמע".

הצטרף למחנה הממלכתי

בחודש שעבר הודיע חבר הכנסת מתן כהנא על הצטרפותו למחנה הממלכתי בראשות שר הביטחון בני גנץ. "המחנה הממלכתי יהיה ביתם גם של רבבות אנשי הציבור הדתי לאומי, אלו המאמינים שצריך לחזק את צביונה היהודי של מדינת ישראל בהסכמות רחבות", כתב כהנא עם פרסום החלטתו.

הוא התייחס, בראיון ל-N12, להתפרקות ימינה ולדעותיה של שקד: "נפתלי מאוד מאוד לא רוצה שביבי יחזור לשלטון, ונפתלי ידע מההתחלה שבסוף איילת תעלה את ביבי לשלטון אם זה יהיה בכוחה. לפני שנפתלי החליט שהוא עוזב וכשדיברנו בינינו על ריצה ואמרנו 'בוא נתארגן לבחירות', היה ברור לנו שאנחנו לא יכולים לרוץ עם איילת. היה ברור שנפתלי ואני נהיה בצד שלא רוצה את ביבי, והיה ברור שאיילת לא שם, איילת בגדול רואה את עתידה בליכוד, היא ביביסטית".

"אמרתי לאיילת, 'תקשיבי, הסנטימנט שלך הוא ללכת עם ביבי. בואי ניפרד כידידים, תלכי עם ביבי'", הוא נזכר. "היא הבינה שציבור גדול מאד בציונות הדתית הקלסית מזדהה עם העמדות שלי, והיא הבינה שהיא רוצה אותי", אמר כהנא, והוסיף: "אני כמובן ידעתי שהעדיפות הראשונה שלי – והיא ידעה את זה כל הזמן – היא המחנה הממלכתי, ואם לא הייתה ברירה, הייתי מנסה עם איילת".