הדובר הסרוג קוטף עוד תפקיד: דניאל בר מונה לראש מנהל במשרד החינוך

דניאל בר, דובר המשרד לביטחון פנים, מונה לראש מנהל דוברות והסברה במשרד החינוך | בר כיהן בעבר כמנהל אגף תקשורת, דוברות, הסברה ופניות ציבור במשרד לשירותי דת וברבנות הראשית לישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/22 16:41 כד באלול התשפב

הדובר הסרוג קוטף עוד תפקיד: דניאל בר מונה לראש מנהל במשרד החינוך
דניאל בר, צילום: רפי בן חקון, לע"מ

מברוק: דניאל בר, המכהן בחמש השנים האחרונות בתפקיד ראש אגף תקשורת, דוברות והסברה במשרד לביטחון הפנים, ייכנס אחרי החגים לתפקיד מנהל אגף בכיר דוברות תקשורת והסברה במשרד החינוך. בר הוא תושב העיר רחובות, בן 42, נשוי ולו שישה ילדים.

חבר בכיר בפורום דוברי משרדי הממשלה ובפורום מנהלי השירות במשרדי הממשלה

בר הוא חבר בכיר בפורום דוברי משרדי הממשלה ובפורום מנהלי השירות במשרדי הממשלה. כמו כן, הוא חבר בוועדה לבחינת תפקוד יחידות הדוברות במשרדי הממשלה מטעם נציבות שירות המדינה.  לדניאל ניסיון עשיר ומגוון, בניהול מערך דוברות תקשורת והסברה בגופים ממשלתיים: קודם לתפקידו כראש אגף תקשורת, דוברות והסברה במשרד לביטחון הפנים הוא כיהן לאורך חמש שנים וחצי בתפקיד מנהל אגף תקשורת, דוברות, הסברה ופניות ציבור במשרד לשירותי דת וברבנות הראשית לישראל. לאור זאת, לדניאל ניסיון ייחודי בקידום הסברה ממשלתית למגוון אוכלוסיות בחברה הישראלית, ובכלל זאת לאוכלוסייה החרדית ולאוכלוסייה הערבית תוך הובלת קמפיינים ייעודיים.  

במסגרת תפקידו במשרד לביטחון פנים, דניאל ניהל צוות דוברות ויועצי תקשורת, התווה את המדיניות התקשורתית ואת האסטרטגיה ההסברתית של המשרד, קידם כתבות, יזם ראיונות וייצג את מדיניות המשרד באמצעי התקשורת. כמו כן, הוא הפיק קמפיינים פרסומיים משמעותיים, ביצע תהליכי מיתוג אסטרטגיים ליחידות שונות, ניהל מסיבות עיתונאים והוביל את הפעילות ההסברתית של המשרד בניו מדיה תוך דגש על חדשנות דיגיטאלית. כמו כן, הוא ניהל את הפרסום השיווק וההסברה של הרשות לביטחון קהילתי, השיק את המטה להגנה על ילדים ברשת והרשות להגנה על עדים.

הקים מיסד וניהל את מערך השירות של משרד הדתות

במסגרת תפקידו במשרד לשירותי דת והרבנות הראשית לישראל, דניאל הקים מיסד וניהל את מערך השירות של המשרד לציבור הרחב: הוא הקים את מוקד המידע הטלפוני של המשרד, אפיין מערכות מידע  מתקדמות למתן שירות בדיגיטל, וניהל צוות פניות ציבור.

לצד כל אלה, דניאל הוא דירקטור ברשת המתנ"סים של עיריית רחובות וחבר בוועדת שמות ובוועדה להנצחת נפגעי טרור ופעולות איבה בעיריית רחובות, שני התפקידים בצע דניאל בהתנדבות. דניאל בוגר תואר שני מוסמך (M.B.A) במנהל עסקים בהתמחות שיווק מטעם "המרכז האקדמי פרס", תואר ראשון (B.A) במדעי החברה מטעם האוניברסיטה הפתוחה. בוגר קורס דירקטורים, קורס שיווק דיגיטאלי, קורס מובילי שירות בממשלה וקורס דוברי משרדי ממשלה.