צפו מייגן מרקל בכתה: המלכה אליזבת' הובאה למנוחות

מלכת בריטניה הגדולה נקברה בשיבה טובה לצד בעלה, ומותה איחד בין שתי הנשים של נכדיה הגדולים, שהגיעו ללוותה בדרכה האחרונה. מייגן וקייט לבשו שחורים וצעדו יחד עם המשפחה המלכותית

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 19:52 כג באלול התשפב

מייגן מרקל בכתה: המלכה אליזבת' הובאה למנוחות
המלך החדש צ'ארלס נפרד מאמא, צילום: shutterstock

10 ימי האבל על המלכה אליזבת' השנייה הסתיימו היום (ב') ומלכת בריטניה הגדולה הובאה לקבורה בהלוויה מלכותית שנפתחה במנזר ווסטמיניסטר והסתיימה בשעות הערב בטירת וינדזור. היא נקברה לצד בעלה הנסיך פיליפ שהלך לעולמו לפני שנה. בבריטניה העריכו כי המשדר של ההלוויה שהועברה בשידור חי היה השידור הנצפה ביותר בהיסטוריה בכלל, עם יותר מ-4 מיליארד צופים, כמחצית מאוכלוסיית העולם.

כל ילדיה ונכדיה של המלכה השתתפו בהלוויה, כאשר שני הבנים של המלך החדש, המשותפים לו ולנסיכה דיאנה המנוחה, עמדו מאחורי אביהם. אולם, מתיחות קלה נרשמה בין ויליאם, שירש את התואר הנסיך מווילס לבין בני הזוג הדוכסים מסאסקס, הארי ומייגן, שישבו בפינה בשורה השנייה ולא בקדמת האירוע כמו שאר בני המשפחה, כך על פי דיווח של מגזין Page Six. מייגן, שהגיעה לבושה בשחורים כמו גיסתה שמתהדרת בתואר החדש, הנסיכה מווילס קייט מידלטון, אפילו מחתה דמעה. 

כזכור, מאז הפרישה של הארי ומייגן מבית המלוכה פורסמו ראיונות רבים בנושא, כאשר המשותף לכולם הוא חוסר שביעות רצונה של מרקל באשר ליחס שקיבלה ממשפחת המלוכה. ברקע הסכסוך המתוקשר בין השתיים, תועדו הרעיות של הנכדים האבלים צועדות יחד אחרי הארון, כאשר קייט הגיעה עם שני ילדיה הגדולים, הנסיכה שרלוט בת ה-7 והנסיך ג'ורג' בן ה-9. לואי הצעיר נשאר בבית.