אחרי הריב המתוקשר צופית גרנט מבקשת סליחה: "טעיתי, הייתי אימפולסיבית"

אחרי שהייתה מהראשונות לתקוף את האושייה ליהי גרינר, השחקנית והמנחה צופית גרנט מנצלת את ימי הרחמים כדי לבקש סליחה: "ברור לי שהגבת מתוך כאב ולא שנאת חרדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 10:48 כג באלול התשפב

אחרי הריב המתוקשר צופית גרנט מבקשת סליחה: "טעיתי, הייתי אימפולסיבית"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

מגישת הטלוויזיה האהובה צופית גרנט שהתקרבה לדת בשנים האחרונות, מנצלת את השנה החדשה כדי לבקש סליחה ולשים סוף לאחד הריבים הסוערים שהיו פה, אחרי שהאושייה ליהי גרינר תקפה את החברה החרדית בעקבות אסון מירון, צופית גרנט כתבה נגדה מספר פעמים, היום היא מבקשת ממנה סליחה. 

צופית גרנט: "ההתנצלות היא בפני ליהי גרינר שאחרי אסון מירון הגיבה בצורה מסוימת"

בפוסט שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה כתבה גרנט: "טעיתי, בענק טעיתי, הייתי אימפולסיבית, רגשית, בלי שום מחשבה על הכוח השלילי שהפעלתי גם אם התחושה הייתה שאני מגינה על מי שהגנתי, ביני לבין עצמי הבנתי שנהגתי לא נכון אבל לקח לי זמן לעכל, וההתנצלות היא בפני ליהי גרינר שאחרי אסון מירון הגיבה בצורה מסוימת, ברור לי שמתוך כאב ולא שנאת חרדים, ברור שהיא לא התכוונה לפגוע ובנוסף היא הביעה התנצלות כנה ואמיתית בכל רשת אפשרית, הרשת געשה ונרעשה והאירוע סוקר באופן חסר רחמים על ליהי במשך מס ימים, לצערי הייתי מהראשונות לתקוף".

"ליהי אני מבקשת את סליחתך ומקווה שתסלחי לי"

גרנט הוסיפה וכתבה לגרינר: "ליהי אני מבקשת את סליחתך, מתנצלת בפנייך מעומק ליבי ומקווה שתסלחי לי, היית שיעור מאד משמעותי בחיי, בזכותך לא מעזה להיות תגובתית יותר ושוקלת מילים באופן אחראי. בזכותך מבינה כמה הרשת זקוקה לעדינות יותר מצדקנות. בזכותך מבינה יותר מאי פעם מהי אחריות ואת משמעות המשפט ״החיים והמוות ביד הלשון״.

בהופעה חיה: שולי רנד הקדיש שיר לרעייתו צופית גרנט