החג הראשון אחרי הגירושין: ליבי נחימובסקי משתפת בתוכניות

חודשיים אחרי הגירושים המפתיעים, אושיית הרשת ליבי נחימובסקי - ליבילנד, משתפת את העוקבים בתוכניות לחג הראשון בנפרד ובהתמודדות עם התקופה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/22 20:43 כב באלול התשפב

החג הראשון אחרי הגירושין: ליבי נחימובסקי משתפת בתוכניות
ליבילנד, צילום: באדיבות כאן 11

לפני קצת יותר מחודשיים אושיית הרשת האהובה ליבי נחימובסקי שמוכרת בשם ליבילנד הודיעה במפתיע לקהל העוקבים העצום שלה ברשתות החברתיות כי היא ובן זוגה יעקב בחליטו להתגרש, לקראת החג הראשון בנפרד, משתפת האושיה בהתמודדות. 

ליבילנד: "הילדים עושים אותי שמחה גם בימים שאני לא"

אחרי שהעוקבים שאלו מה התוכניות שלה לחג, כתבה ליבילנד, "האמת שכרגע אין לנו יותר מדי תכנונים, הגעתי למסקנה שעם שישה ילדים הכי קל וכיף זה להיות בבית". במענה לשאלת העוקבים לגבי שלומה, סיפרה ליבי: "אני בסדר, עוברת תקופה לא פשוטה אבל למזלי זו רק תקופה, ואני יודעת שהיא תעבור ונצא ממנה מחוזקים, הילדים הם הכח שלי והם עושים אותי שמחה גם בימים שאני לא. 

הודעת הגירושים הדרמטית

בהודעת הגירושים הדרמטית כתבה נחימובסקי: "מתהפכת לי הבטן מיקס רחב של רגשות מעורבים להם יחד, בעיקר פחד, בדידות, חוסר ודאות ועוד מגוון רגשות שמרגישים כשעוזבים את הבית שבו גידלתי שישה ילדים והקמתי משפחה. אורזת חפצים שהם זכרונות".

היא המשיכה: "עד גיל 12 האמנתי שהחיים עם תוכנית על פי בקשתך, מה בא לך זה מה שתקבלי. אבל היום בגיל 32 אני יודעת בוודאות שהחיים הם תוכנית אך ורק על פי בקשתו של הקדוש-ברוך-הוא. בחודשים האחרונים שאלתם אותי על המצב הזוגי שלי ולמה אני פחות מעלה תוכן ופחות משתפת. מכיוון שאתם חלק משמעותי בחיי החלטתי שזה משהו שאני רוצה לשתף אתכם".