ליבי מקבלת חיזוק אחרי ההחלטה להתגרש: "יש מקרים שאין ברירה"

ליבי נחימובסקי, או בשמה המוכר יותר ליבילנד, הודיעה אתמול על החלטתה להתגרש והרשת סערה | האושיה קיבלה חיזוק מדניאלה שרביט שנחשבת לאושיה גם היא: "הזוגיות של אף אחת לא מושלמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 16:31 ד בתמוז התשפב

ליבי מקבלת חיזוק אחרי ההחלטה להתגרש: "יש מקרים שאין ברירה"
ליבילנד, צילום: מתוך "מדברים עם עדן הראל", ערוץ 14

כולנו הופתענו אמש (ש') עם פרסום ההחלטה של אושיית הרשת החרדית ליבי נחימובסקי להתגרש מבעלה אחרי 12 שנות נישואים. אחרי התגובות הרבות ברשת, ליבי קיבלה חיזוק מאושיית האינסטגרם דניאלה שרביט שמחזיקה עמוד אינסטגרם עם קרוב למאה אלף עוקבים. 

"עצוב שבית בישראל מתפרק"

דניאלה שרביט כתבה בעקבות הגירושים: "התלבטתי אם לכתוב. אבל זה משהו שאני מאמינה שנוגע בכולנו. הזוגיות של אף אחת לא מושלמת, אל תחיו בסרט. אף אחת פה לא תעצור באמצע ריב או משבר עם בעלה ותעלה סטורי. אף אחד לא יודע מה קורה בחיים של אחרים, חלאס להיות עם היד הקלה על המקלדת, זה כל כך עצוב שבית בישראל מתפרק".

/>
האושיה הוסיפה: "למה אנשים מרשים לעצמם לדבר בצורה כלכך לא יפה? תאמינו לי שלא הייתן רוצות להיות במקום הזה ולא מאחלת את זה לאף אחת. יש מקרים שאין ברירה ואף אחת לא אמורה לתת הסברים למה היא בחרה בזה או שמא לא באמת הייתה לה ברירה? מאיפה לכן לדעת? זה עצוב לי כי אני בטוחה שבכל בית בישראל הזוגיות לא מושלמת".

ההודעה הדרמטית

"מתהפכת לי הבטן", כתבה ליבי נחימובסקי באינסטגרם בהודעת הגירושים. "מיקס רחב של רגשות מעורבים להם יחד, בעיקר פחד, בדידות, חוסר ודאות ועוד מגוון רגשות שמרגישים כשעוזבים את הבית שבו גידלתי שישה ילדים והקמתי משפחה. אורזת חפצים שהם זכרונות".