ענהאל שמואלי משתפת ברגע אישי עם עקיבא: "חשבתי שירגיש נאהב אבל שוב טעיתי"

אושיית הרשת הסרוגה שיתפה את קהל העוקבים ברשת החברתית בעוד רגע משפחתי שבו היא נוכחה לגלות כי טעתה, "אנחנו רגילים לנהוג עם החצי כפי שהיינו רוצים שינהגו בנו, ואנחנו אוהבים כמו שהיינו רוצים שיאהבו אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/22 16:58 יט באלול התשפב

ענהאל שמואלי משתפת ברגע אישי עם עקיבא: "חשבתי שירגיש נאהב אבל שוב טעיתי"
ענהאל שמואלי , צילום: ללא

מדריכת הזוגיות וכוכבת הרשת ענהאל שמואלי נוהגת לשתף לא פעם ברגעים אישיים מחייה המשפחתיים, ומנצלת את הבמה כדי להעביר עוד שיעור חשוב בנושא זוגיות. כך הפעם, בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה לעשרות אלפי העוקבות ברשת על רגע פשוט ויומיומי בערב שגרתי בביתה, רגע שממנו אפשר ללמוד רבות. 

בתחילת דבריה היא סיפרה כי עקיבא בעלה בדק האם מסתדר לה שיצא לראות משחק כדורגל, "זה כמעט ולא קורה אז ברור שפרגנתי. מה שלא ידעתי זה שחוק מרפי ידפוק לי על הדלת. אריאל לא הפסיקה לבכות ורק רצתה על הידיים, מאיה לא נרדמה כי פרצו לנו למושב לפני יומיים והשמועה הגיעה לאוזניה, ולקינוח הרגל שלי שכאובה תמיד בערב בגלל השפעה של הוולטרן שיורדת". 

"זאת הדרך היחידה להשיג הרמוניה ותחושת סיפוק ואהבה בזוגיות"

כאשר עקיבא חזר מאוחר יותר, הוא הופתע לגלות את מצבה, "הייתי כאובה. שיתפתי אותו ומיד ענה: 'למה לא אמרת?! יכולתי לוותר על המשחק אני בכלל לא כזה אוהב כדורגל' . האמת? ידעתי שהוא יכול לוותר, אבל מאז הבנות הוא תמיד מוותר על עצמו, רציתי שינשום וחשבתי שירגיש נאהב שאני רואה אותו, אבל למעשה שוב טעיתי. שוב? כי גם במיון שבוע שעבר זה קרה לי שאמרתי לו לא לבוא וללוות אותי, כשלא הייתה לו בכלל בעיה לבוא". 

"אנחנו מריצים בראש דמיונות לאיך בן/בת הזוג ירגישו אהובים. אנחנו רגילים לנהוג עם החצי כפי שהיינו רוצים שינהגו בנו, ואנחנו אוהבים כמו שהיינו רוצים שיאהבו אותנו. כי בסוף כשם שאנו שונים כבני אדם, כך אנו שונים בדרך בה אנו מרגישים אהובים, וזה גם משתנה לאורך השנים. זה לא 4 שפות לאהבה זה 150 שפות. אם רק הייתי עוצרת רגע את הנרטיב הטבעי שרץ לי בראש ושואלת אותו 'איך אתה מרגיש אהוב?', ככל הנראה שלא הייתי יושבת וכותבת לכם את הפוסט כאובה ב00:00 בלילה. זה קשה להעניק אהבה בדרך שונה משלך אבל זאת הדרך היחידה להשיג הרמוניה ותחושת סיפוק ואהבה בזוגיות".