"העיקר להשריץ את יודעת": ענהאל שמואלי קיבלה הערה דוחה מרופא הנשים

אושיית הרשת הדתייה הלכה לרופא נשים, וקיבלה הערה לא צפויה: "אני קפואה. בהלם שהרגע זה מה שהוא אמר לי. משתתקת ורק מחכה לעוף משם. מחזיקה את הדמעות מגיעה לרכב ומתפרקת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/22 22:50 י באב התשפב

"העיקר להשריץ את יודעת": ענהאל שמואלי קיבלה הערה דוחה מרופא הנשים
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

כוכבת הרשת הסרוגה ענהאל שמואלי מרבה לעורר דיונים בקרב עשרות אלף עוקביה בחשבון האינסטגרם, והפעם היא שיתפה בסיפור כואב אותו חוותה אצל רופא נשים אליו הלכה. היא הגיעה לבדיקה רפואית לאחר התאונה שעברה, וקיבלה הערה לה היא לא ציפתה.

מחזיקה את הדמעות מגיעה לרכב ומתפרקת

"הוא זורק משפט ששום שכפ"ץ לא יכל להגן עליי מפניו. 'העיקר להשריץ את יודעת', תוך כדי הקלדת הנתונים במחשב. אני קפואה. בהלם שהרגע זה מה שהוא אמר לי. משתתקת ורק מחכה לעוף משם. מחזיקה את הדמעות מגיעה לרכב ומתפרקת", פתחה שמואלי.

היא המשיכה ותהתה: "באיזה הקשר רפואי הוא נאמר?! מה אני חיה?? יש בעיה ברצון ללדת ולהביא ילדים לעולם?! למה?! למה להגיד לי דבר כזה מזלזל?! שהמטרה היחידה שלו היא לפגוע. אין לי את היכולת להיכנס לראש של בן אדם ולשאול אותו למה? מה זה משרת? גם מדתייה שמשריצה ילדים לעולם, מנותקת מהמציאות שאתה חי ומזלזל בה, יש לך נקודות ללמוד ממנה ולהתחבר אליה".

כולם מפיצים פוסטים של אהבת חינם ושניה אחרי זה שונאים את זה שלידם

האושייה הסרוגה סיימה: "כולם מפיצים פוסטים של אהבת חינם ושניה אחרי זה שונאים את זה שלידם. מתי נבין שכל החומות והסטיגמות האלו חוץ מלהפריד אותנו זה מזו הן גורמות לכאב אמיתי. אני את הרופא הזה לא אפגוש יותר אבל את מה שאמר לי אסחב עוד הרבה", וציטטה משפט של רבי מנחם מנדל מקוצק: "כשם שהנך יכול לסבול שפרצופו של חברך אינו דומה לשלך, כך תסבול שדעותיו של חברך אינן דומות לדעותיך".