ההופעה שאביתר בנאי לא רוצה לשכוח: "הרגשתי כל כך לא לבד"

בשבוע שעבר ערך אביתר בנאי שתי הופעות מיוחדות בקיסריה. ההופעות, שהיו בסימן חזרה לאלבום הראשון היו מלאות והזמר לא הסתיר את ההתרגשות: "הרגשתי מוקף באנשים עם לב ענק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 19:55 טו באלול התשפב

ההופעה שאביתר בנאי לא רוצה לשכוח: "הרגשתי כל כך לא לבד"
אביתר בנאי בהופעה, צילום: מרווה שרון

בשבוע שעבר ערך אביתר בנאי שתי הופעות ספיישל בקיסריה. להופעות שהיו בסימן 25 שנה לאלבום הראשון של הזמר, נמכרו מהר מאוד כל הכרטיסים ולקהל חיכה מופע שכלל ליווי של אנסמבל כלי מיתר. בנאי, שלא מרבה לשיר שירים מהאלבום הראשון בדרך כלל, הפתיע את המעריצים לפני כמה חודשים כשהחל להופיע עם שירי האלבום הבכורה. השיא הגיע כאמור בשבוע שעבר עם שתי ההופעות המיוחדות בקיסריה.

"תודה חברים וחברות אהובים"

לאחר המופע לא הצליח בנאי להסתיר את ההתרגשות הגדולה. בפוסטים שפרסם ברשתות החברתיות כתב: "הרגשתי כל כך לא לבד, הרגשתי מוקף באנשים עם לב ענק, מלאים באהבה בחכמה ובכישרון". בנאי ניסה להסביר כמה הוא מלא תודה לקהל שהגיע: "המילה תודה מנסה להכניס לתוכה ים, היא מלאה ומוצפת" וסיכם "תודה לכם חברים וחברות אהובים".

אביתר בנאי בנערותו,

תחילת הקריירה, אביתר בנאי. צילום: Moshe Shai/FLASH90

אחד האלבומים המצליחים של התקופה

האלבום הראשון של בנאי שנקרא פשוט: 'אביתר בנאי' יצא ב-1997 והפך לאחד האלבומים המצליחים ביותר באותה תקופה עם להיטים כמו: 'כלום לא עצוב'  ו 'יש לי סיכוי'. בנאי, שמאז שחזר בתשובה הפסיק לשיר את שירי האלבום כמעט לחלוטין, הפתיע כשחזר לאלבום הראשון במלואו, מה שיכול להסביר את ההתרגשות הגדולה.