אביתר בנאי הופיע מול אלפי תושבי בנימין: "תודה על אנשים מדהימים"

אירוע השיא של מועצת בנימין נערך ביומיים מיוחדים בבריכת הסולטן עם הופעה של אביתר בנאי, נתן גושן, עידן עמדי ואביב גפן. ראש המועצה ישראל גנץ בירך: "עוצמות של תושבים וחבל ארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 12:25 ד באלול התשפב

אביתר בנאי הופיע מול אלפי תושבי בנימין: "תודה על אנשים מדהימים"
נתן גושן מול אלפי תושבי בנימין, צילום: מאיר אליפור

מופע סיום הקיץ של מועצת בנימין נערך השנה פעמיים, עם שתי הופעות, ערב אחרי ערב בבריכת הסולטן בירושלים. הזמר האהוב אביתר בנאי אירח את נתן גושן, עידן עמדי ואביב גפן מול 12,000 צופים. במתנ"ס ובמועצה אומרים כי באביב ובקיץ נרשם שיא של ארועי תרבות ברחבי היישובים.

צילום: מאיר אליפור

בפתח הערב הראשון הוקירה המועצה את המתנדבים המפעילים את הפינות החמות לחיילים ביישובי בנימין. 19 פינות חמות פועלות ביישובים. נציגי חיילי חטמ"ר בנימין עלו לבמה והודו לנציגים והעניקו להם פרחים.

בערב ההופעות השני הוקירה המועצה את נוער בנימין העוסק בפעילות התנדבות חברתיות ולאומיות ושפועל בהתנדבות ובמסירות למען אוכלוסיות שצריכות סיוע במגוון תחומים. צויינו הקייטנות לילדים בעלי צרכים מיוחדים, חתונות לזוגות גרים ונזקקים, שבתות חסד ועוד.

אביתר בנאי וישראל גנץ

אביתר בנאי וישראל גנץ צילום: מאיר אליפור

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ הביע בדבריו תודה על ההון האנושי וחבל הארץ ושיתף את האלפים שהוא נרגש במיוחד: "תודה על אנשים מדהימים וגומלי חסד שהתברכנו בהם, תודה על ילדים מתוקים כן ירבו, תודה על משפחות, קהילות ויישובים. תודה על חבל ארץ אהוב שאליו חזרנו באהבה גדולה אחרי שנות גלות, ובו אנחנו משתדלים להשקיע ולהתפתח. אנחנו בהחלט יכולים להיות עם ראש מורם ולהיות גאים ושמחים". 

גנץ סיכם את אירועי הקיץ: "השנה נתנו קפיצה בארועי התרבות. הושקעו משאבים וחשיבה מעמיקה כדי שתושבי בנימין יקבלו ארועים מותאמים להם וקרובים לבית. אלפים השתתפו מכל היישובים, הגילים והסגנונות וזה בהחלט מגיע לתושבים שלנו".

המופעים בבריכת הסולטן נערכו בהפקת מתנ"ס בנימין והמועצה האזורית בנימין ובשיתוף החברה לפיתוח מטה בנימין.

צילום: מאיר אליפור