"צופה בעצמי מהמיטה": מירי מיכאלי מגלה את הסוד של העיתונאים שומרי השבת

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה מירי מיכאלי שיתפה סטורי ובו הוא היא גילתה את הסוד של שומרי השבת, שיכולים לצפות בעצמם על המסך כשהם על המיטה: "תמיד מעדיפה לפגוש את תמר איש שלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 12:44 טו באלול התשפב

"צופה בעצמי מהמיטה": מירי מיכאלי מגלה את הסוד של העיתונאים שומרי השבת
מירי מיכאלי , צילום: ללא

אחד המשפטים שצצים מידי עם על מסך הטלוויזיה הוא "צולם ביום חול". המשפט מגיע כאשר יושב באולפן איש דתי והשידור הוא ביום שבת, וכך מסירים ספק לחילול שבת. עיתונאית ומגישת חדשות 13 שיתפה במוצאי השבת סטורי מהמיטה, בו היא נראת על מסך הטלוויזיה בחדשות השבת עם המגישה תמר איש שלום.

"איך זה שאני צופה בעצמי מהמיטה?", שאלה מיכאלי בסטורי. "סוד של שומרי שבת שחוששים שלא יספיקו להגיע בזמן לשידור כששבת יוצאת מאוחר: מקליטים בשישי. אל תגלו, שיישאר הסוד שלנו". היא הוסיפה קריצה למגישה: "על אף שתמיד מעדיפה לפגוש את תמר איש שלום".

"כמה מזל יש לי שאני זוכה לגדל אנשים קטנים"

לקראת החזרה לשגרת הלימודים, מיכאלי שיתפה את קהל עוקביה בתובנות על החופש הגדול. בפוסט שהעלתה לחשבון האינטסגרם שלה שיתפה תמונה משפחתית יפה וסיפרה כי מדובר בחתונה של גיסתה, ששלחה אותם לחופש דווקא בצפון, "כשכולם שואלים את השאלה: 'מה, את לוקחת כל-כך הרבה חופש מהעבודה ולא טסה?' פתאום, אחרי החופשה, הבנתי כמה אני נהנית מהילדים. כן, גם מחופשה אינטנסיבית עם שלושה קטנטנים".

לדבריה, המיקום לא חשוב, לא צריך לחפש רחוק, "כל מה שאני צריכה נמצא כאן קרוב. אז אני מניחה שזה שיר פרידה לחופש הגדול והוא עצוב כמו אצל המתבגרים, כי בא לי עוד קצת מהזמן איתם בלי פרידות לעבודה ומסגרות, להיות חלק מהעולם המופלא הזה שבו הכל מרגש ושבו אני מצליחה לראות הכל שוב בפעם הראשונה, איזה עולם מופלא