מירי מיכאלי נחשפת: "הייתי רוצה עשרה ילדים"

אשת התקשורת ומגישת תכנית הבוקר מדברת על הכל בראיון פתוח: הדבר הראשון שהיא עושה בבוקר, ההפלות הטראומתיות שעברה, מספר הילדים שהיא רוצה והדברים שהיא אומרת לעצמה בשיא הלחץ | מירי מיכאלי: "השקט והשלווה שלי הם באמונה שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/22 09:24 יב באייר התשפב

מירי מיכאלי נחשפת: "הייתי רוצה עשרה ילדים"
מירי מיכאלי , צילום: ללא

העיתונאית ואשת הטלוויזיה, מירי מיכאלי, שבימים אלו מגישה את תוכנית הבוקר של רשת 13 לצד צביקה הדר ורותם ישראל, בראיון חשוף למגזין מנטה בו היא פותחת הכל, על הקריירה, המשפחה והאמונה. היא חשפה: "הדבר הראשון שאני עושה בבוקר זה לומר 'מודה אני'".

המהות שלי בחיים: להיות אמא

למיכאלי יש שלושה ילדים, אותם לדבריה היא שמה במרכז: "אנשים רואים אותי כאשת קריירה, אבל המהות שלי בחיים האלה זה לפני הכל להיות האמא של הילדים שלי. אמא שלי היא הסמל של האימהות והיא השראה ענקית עבורי. היא עקרת בית ותמיד היה לנו בבית את החיוך שלה, את ההעצמה, את האוכל החם על הכיריים. לילדים שלי יש את כל זה, עם אמא קרייריסטית".

מירי מיכאלי על ההפלות הטראומתיות

אשת התקשורת חשפה את ההפלות הקשות שעברה, ושיתפה: "כל היריון שלי היה סיפור. בין השניים הראשונים היו לי שתי הפלות טראומתיות, ואחת מהן הייתה עם תאומים, שזה היה מאכזב מאוד. הפכתי לאמא בגיל 31 ולא פעלתי מתוך חשיבה ותכנון. היה לי ברור שאני רוצה יותר מילדה אחת, אז המשכתי. אם הייתי מכירה את בעלי בגיל 20, הייתי מתכננת עשרה ילדים בשמחה, רק שלא בטוח שהוא היה זורם איתי. או נכון יותר - בטוח שהוא לא היה זורם".

למדתי להגיד: 'אני עושה כמיטב יכולתי וזה מספיק טוב'

היא שיתפה בתובנה על שילוב הקריירה עם האימהות: "הרבה מדברים על 'אמא טובה דייה' ואני תמיד רוצה להיות הכי הכי - האמא, הרעייה, המגישה הכי טובה, הכי חדה, הכי מצליחה. 'דייה' לא הספיק לי. אבל מגיע שלב שבו את מבינה שזה המצב. היה לנו חורף קשוח במיוחד, עם ילדים חולים, וככה למדתי להגיד, 'אני עושה כמיטב יכולתי וזה מספיק טוב'. זה מה שאני אומרת לעצמי בשיא הלחץ".

מירי מיכאלי: האמונה עצמה מחזקת

מיכאלי הגיע מבית דתי, ולדבריה, האמונה מחזקת אותה: "לא מדברים אלי דברים כמו מדיטציה. השקט והשלווה שלי הם באמונה שלי. באתי מבית דתי ואני מנהלת חיים מסורתיים. האמונה עצמה מחזקת, היא משרה ביטחון, וזה מה שאני צריכה".

היא שיתפה כי היא מכינה "חמין קטלני", וסיפרה על הבת בעיניה: "בכל יום שישי השבת נכנסת ומשתרר שקט מוחלט במשך 25 שעות. אין דבר שישווה לשקט ולשלווה האלה".