המשפחה המלכותית באבל איחוד משפחתי: מייגן מרקל וקייט מידלטון צעדו זו לצד זו

למרות חוסר החיבה הידועה בין שתי הגיסות, מותה של הסבתא המלכה הצליח לאחד ביניהן והן תועדו לבושות שחורים ומקבלות את תנחומי הקהל |אלו התארים החדשים של בני משפחת המלוכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 09:52 טו באלול התשפב

איחוד משפחתי: מייגן מרקל וקייט מידלטון צעדו זו לצד זו
צילום: shutterstock

המלכה אליזבת' השנייה וראש חבר העמים הבריטי הלכה בסוף השבוע לעולמה והיא בת 96. כבר בשעות אחר הצהריים התחילו להגיע דיווחים מעבר לים באשר להדרדרות מצבה הרפואי, עד שלבסוף יצאה ההודעה הרשמית מטעם הארמון, "המלכה מתה בשלווה בבלמורל היום אחרי הצהריים". בני משפחתה וארבעת ילדיה שהו לצידה ברגעיה האחרונים. 

שני בניו של המלך צ'ארלס החדש, המשותפים לו ולנסיכה דיאנה המנוחה, הגיעו גם הם לסקוטלנד. ויליאם הותיר בטירת וינדזור את רעייתו, קייט מידלטון עם שלושת ילדיהם. הנסיך הארי, שכבר לפני שנתיים הודיע על כוונתו לפרוש לטובת עצמאות כלכלית מבית המלוכה, נמצא בימים אלו בבריטניה יחד עם רעייתו מייגן מרקל ושני ילדיהם, ארצ'י וליליבת'. השניים הגיעו לביקור מביתם בארצות הברית. מרקל לא הגיעה לארמון בסקוטלנד עם בעלה. 

כזכור, מאז הפרישה של הארי ומייגן מבית המלוכה פורסמו ראיונות רבים בנושא, כאשר המשותף לכולם הוא חוסר שביעות רצונה של מרקל באשר ליחס שקיבלה ממשפחת המלוכה. יומיים לאחר הבשורה המשפחתית המטלטלת, וברקע הסכסוך המתוקשר בין השתיים, תועדו רעיותיהם של הנסיכים ויליאם והארי צועדות יחד לעבר טירת וינדזור. שני בני הזוג, לבושי שחורים, שוחחו עם קהל המנחמים שהגיע למקום, קיבלו פרחים וקראו מכתבים. 

התארים החדשים של בני משפחת המלוכה

בתור הבן הבכור של השליט, הנסיך ויליאם, הדוכס מקמברידג', יקבל מעתה גם את התואר דוכס מקורנוול, הדוכס מרותסיי ולורד האיים. ילדיו הקטנים של הנסיך הארי, שעל פי החלטת הוריהם לא קיבלו את התואר נסיכים על אף זכאותם, יוכרזו מעתה באופן אוטומטי נסיך ונסיכה, זאת כיוון שסבם הוא המלך הבריטי. כאשר יגיעו לגיל 18 יוכלו להחליט אם לשמור את התואר או לא.