רן דנקר: "התאהבתי בנפתלי בנט, הוא חיבר בין אנשים"

הזמר והיוצר אמר כי אם ראש הממשלה לשעבר היה רץ בבחירות הקרובות, הוא היה בוחר בו למרות הפער האידיאולוגי: "אם הוא היה מתמודד שוב הייתי מצביע לו, כי לי חשוב לחיות במדינה שהשיח בה דמוקרטי וליברלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/22 13:53 יג באלול התשפב

רן דנקר: "התאהבתי בנפתלי בנט, הוא חיבר בין אנשים"
רן דנקר, צילום: אור דנון

הזמר והיוצר, רן דנקר לא פוחד להביע את עמדותיו הפוליטיות בצורה גלויה. הוא זכור כאחד האמנים שהפגינו בבלפור ואף קרא לנתניהו בפוסט שכתב ברשתות החברתיות: 'אתה אפס'. בראיון לעיתון 'ישראל היום', נשאל דנקר על המצב הפוליטי הקיים במדינת ישראל וחשף למי הוא היה מצביע ולמי הוא יצביע בבחירות הקרובות.

אני שותף למחשבה שאמן צריך לדבר על מה שמדליק ומעורר אותו

דנקר נשאל האם יש חשיבות שמפורסמים יביעו את עמדתם הפוליטית. "זה לא עניין של צריכים או לא, זה עניין של רצון. אני מבין שזה שוק קטן, וכשאתה מדבר על פוליטיקה או נוקט עמדה כביכול, אתה בעצם מעצבן המון אנשים במדינה שמאוד חם בה. אנשים נדלקים מאוד מהר, גם אני כזה. אני מבין את הפחד ואת הסכנה בלהביע עמדה. אני שותף למחשבה שאמן צריך לדבר על מה שמדליק ומעורר אותו. לא הסתרתי את דעותיי הפוליטיות בעבר, יצאתי להפגנות בבלפור, האינסטגרם שלי היה מלא בזה", אמר הזמר.

לפיד ובנט.

לפיד ובנט. צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בנט היה הרבה זמן בצד שאני לא מצביע לו, אבל מאז שהוא התמנה לראש ממשלה - האמנתי לו

הזמר הזכיר את ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, וציין כי הוא רגיש שבזמן כהונתו נוצרה אחדות בין כל חלקי העם . "בנט היה הרבה מאוד זמן בצד שאני לא מצביע לו, אבל התאהבתי בו. כשהוא היה ראש ממשלה, האמנתי לו. אני לא יודע בדיוק אם הוא עשה את העבודה, אבל הרגשתי שהשיח פחות מתלהם בארץ, שיש יותר חיבור בין אנשים, אז אולי אם הוא היה מתמודד שוב הייתי מצביע לו, כי לי חשוב לחיות במדינה שהשיח בה דמוקרטי וליברלי", אמר היוצר.

דנקר חשף למי הוא מתכוון להצביע והסביר מדוע הוא לא מוכן להיכנס לעולם הפוליטי. "אני משער שזה יהיה יאיר לפיד, אבל זה עוד יכול להשתנות. יצא לי לראות קצת פוליטיקאים מאחורי הקלעים כשהופעתי במקומות שונים כמו בבית הנשיא ונתקלתי באנשים שמנסים להתמקם, להיות בספוט, לעשות את הדבר הנכון, עולם שאני לא יודע עליו כלום וקצת הפחיד אותי. לא הייתי נכנס לשם בחיים, היו אוכלים אותי בתוך שנייה, אני רגיש מדי", אמר הזמר.