כנס ההנהגות השנתי ליישובי בנימין: "התברכו במנהיגות"

למעלה מ-100 נציגי יישובים מ-47 יישובים השתתפו בכנס השנתי שערכה מועצת בנימין בנושא קידום קהילות בראייה אזורית, "מגיעה להם תודה על שגרת עבודה קשה למען הציבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/22 18:02 יב באלול התשפב

כנס ההנהגות השנתי ליישובי בנימין: "התברכו במנהיגות"
צילום: דוברות בנימין

מועצת בנימין ערכה את הכנס השנתי להנהגות היישובים תחת הנושא "קהילות זה העתיד" בו עסקה באסטרטגיות חדשניות לקידום וניהול קהילות. מרצים מהתחום עסקו במגוון היבטים בנושא ונתנו למשתתפים כלים לחשיבה ולפיתוח. במשך יומיים התכנסו למעלה מ-100 יושבי ראש, חברי ועד, מזכירים ומנהלות ורכזות קהילה של יישובי בנימין בכנס במלון כינר.

בין המרצים: איש הטלוויזיה רוני קובן, האסטרטג משה קולגהפט, יזם חללית בראשית כפיר דמרי, ד"ר תומר בקלש מומחה להתנהגות צרכנים, וצוריאל גביזון מומחה לניהול קהילות בדיגיטל. ראש המועצה ישראל גנץ פרס את אתגרי העידן החדש של המועצה ושל היישובים גם יחד והציג את ההשלכות עליהן יש לתת את הדעת ולהתמקד בהן.

צילום: דוברות בנימין

גנץ הודה למשתתפים ואמר כי "הקהילות בבנימין התברכו בהנהגות, מזכירי יישובים ורכזות קהילה מסורים ומגיעה להם תודה על שגרת עבודה קשה למען הציבור. השתדלנו בכנס הזה לצייד אותם בכלים חדשניים שיסייעו להם באתגרים שאיתם הם מתמודדים. זה מגיע להם ולתושבי בנימין. שוחחנו יחד על היעדים אליהם אנו מכוונים בעידן החדש והכנס הוסיף המון לי ואני בטוח שגם לכל המשתתפים". יחד עם המועצה האזורית בנימין היו שותפים בכנס החברה לפיתוח מטה בנימין והחטיבה להתיישבות. כנס ההנהגות הבא של בנימין צפוי להיערך באביב בשנה הבאה.