בחירות 2022

"לכל המצקצקים" כתבת חדשות 12 יצאה נגד הניסיון למנוע את הגעתו של בן גביר לאולפנים

הכתבת הכלכלית של חברת החדשות פרסמה וידאו בחשבון האינסטגרם שלה, בו יצאה נגד מבקרי הגעתו של יו"ר עוצמה יהודית לתיכון בליך ולאולפני החדשות: "הסרטונים שלו בטיקטוק זוכים למאות אלפי צפיות, אבל העיקר שיש את מי להאשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/22 13:59 יב באלול התשפב

כתבת חדשות 12 יצאה נגד הניסיון למנוע את הגעתו של בן גביר לאולפנים
יו"ר עוצמה יהודית בתיכון בליך, צילום: ללא

המגישה והכתבת הכלכלית של "חברת החדשות", עמליה דואק, לא מתרגשת. דואק השיבה היום (ה') לביקורת שהושמעה נגד הנהלת תיכון בליך שאפשרה השבוע ליו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, להגיע לנאום בתיכון, ונגד הביקורת שיצאה ממספר עיתונאים ואנשי שמאל שהתנגדו בימים האחרונים לראיונות הרבים להם זוכה בן גביר באולפני החדשות. 

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, אמרה: "בטח ראיתם את הסערה הציבורית על זה שבן גביר הגיע לתיכון 'בליך' ול'צופים' והתקבל בתשואות. אם פספסתם, הנה", עצרה דואק והציגה כמה שניות מהאהדה לה זכה בן גביר השבוע.

"אז לכל המצקצקים, אותם תיכוניסטים ממש לא צריכים - לא את ההנהלה של בליך ולא את האולפנים של החדשות כדי להיחשף לתכנים של בן גביר. הסרטונים שלו בטיקטוק זוכים למאות אלפי צפיות, אבל העיקר שיש את מי להאשים". 

"לי הם רוצים לסתום את הפה"

נזכיר כי בן גביר הגיע ביום שלישי האחרון לתיכון בליך. במהלך נאומו השיב בן גביר לשאלות תלמידים. בתחילת נאומו התייחס לקריאות לבטל את הגעתו לתיכון ואמר: "את עודה שתומך ברצח חיילי צה"ל, אין להם בעיה להביא לכאן, אבל לי הם רוצים לסתום את הפה, זה מפגן צביעות של השמאל הקיצוני".

בן גביר נשאל גם על חוק עונש מוות למחבלים והשיב: "אמרו לי שארצות הברית מתנגדת לחוק עונש מוות למחבלים, ואנחנו נגיד לארצות הברית: מה שטוב לכם טוב לנו. אם בארצות הברית יש עונש מוות גם כאן יכול להיות".