צפו מהצופים הדתיים לרמטכ"לות: מפגן תמיכה מרשים של שבט משואות בהרצי הלוי

הרצי הלוי גדל בירושלים ובצעירותו לקח חלק בפעילות שבט משואות של תנועת הצופים הדתיים, שארגנה לו מפגן תמיכה: "האמת די מטורף" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/22 22:41 י באלול התשפב

מהצופים הדתיים לרמטכ"לות: מפגן תמיכה מרשים של שבט משואות בהרצי הלוי
הרצי הלוי, צילום: Miriam Alster/Flash90

אחרי ההודעה של גנץ בחירתו בהרצי הלוי, שבט הצופים הדתיים מברך. הרצי הוא בוגר שבט משואות של הצופים הדתיים בירושלים, ובמפרגן תמיכה מרשים שהתפרסם ברשתות החברתיות ובו הם נראים מברכים אותו . חברת הכנסת והפעילה החברתית רחל עזריה פרסמה את התיעוד וכתבה: "שבט משואות של הצופים הדתיים בברכה לבוגר השבט הרצי הלוי, האמת די מטורף".

צפו במפגן התמיכה:

הלוי נולד בשנת 1967 בירושלים. מצד אביו, שלמה, הוא קרוב משפחתו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק. מצד אמו, הוא נצר למשפחת מזרחי צורף. הוא קרוי על שמו של דודו, הרצל הלוי, שנהרג במלחמת ששת הימים בקרב על ירושלים. הוא למד בתיכון 'הימלפרב' והיה, כאמור, חניך בתנועת 'הצופים הדתיים' בשבט 'משואות'.

תנועת הצופים היא תנועת נוער ממלכתית וציונית ורק בירושלים פועלים 15 שבטים מצפון העיר, דרך רוב שכונות מרכז העיר: ניות, בית הכרם וקטמון, עד לדרום העיר בארנונה, תלפיות, גילה וחומת שמואל. שבט 'משואות' הוא מוסד ירושלמי ותיק שפעל במשך כחמישים שנה במרכז העיר בירושלים, תחילה במבנה של התיכון הדתי 'מעלה' ברחוב הלל, ולאחר מכן בלב גן העצמאות. כיום הוא פועל בשכונת קטמון בסמוך לפארק סן סימון.