בחירות 2022

עמית סגל: זאת הסיבה שמשה קלוגהפט התפטר מהקמפיין של נתניהו

יומיים אחרי המינוי, היועץ האסטרטגי התפטר מהעבודה המשותפת עם נתניהו באופן מפתיע | עמית סגל חשף כי במוצאי השבת האחרון קלוגהפט נפגש עם גנץ במקרה מאחורי הקלעים בהופעה של אביב גפן וניהל איתו שיחה "ידידותית מידי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/22 17:33 י באלול התשפב

עמית סגל: זאת הסיבה שמשה קלוגהפט התפטר מהקמפיין של נתניהו
עמית סגל., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאחורי הקלעים. בהודעה דרמטית שפרסם בסטורי של האינסטגרם שלו, כתב משה קלוגהפט כי הוא מתפטר מהעובדה המשותפת עם נתניהו. כזכור, רק לפני יומיים הוא מונה ליועצו המיוחד של ראש הממשלה לשעבר. עמית סגל חשף את הסיפור שהוביל לפרידה המוקדמת.

הופעה של אביב גפן ושיחה עם בני גנץ

בהודעתו של קלוגהפט נכתב כי "יש התנגדות מגורמי חוץ", ועמית סגל כתב: "זה רמז עבה ליאיר נתניהו ששוהה לאחרונה בחו"ל". קלוגהפט מזוהה יותר עם בנט ושקד והוא עבר איתם בעבר באופן צמוד, וכנראה זה הרקע להתנגדותו של נתניהו.

בנוסף, סגל חשף סיפור שהתקיים במוצאי השבת האחרונה. "מאחורי הקלעים בהופעה של אביב גפן בגני יהושע, קלוגהפט ובני גנץ נפגשו, במקרה מן הסתם", הוא מספר. הוא כתב כי הם ניהלו שיחה ארוכה וידידותית, "אולי ידידותית מדי", כלשונו. "זה הגיע לאן שהגיע וכנראה העלה למישהו את הסעיף". יקי אדמקר הוסיף כי יאיר נתניהו עשה שיחות לכל בכירי הלשכה ודרש מהם לבטל את המינוי באופן מיידי.

קלוגהפט: "אולי הזדקנתי ונהייתי עיוור צבעים"

כזכור, באינסטגרם כתב קלוגהפט: "תודה מוותר על התפקיד. מודה לנתניהו על ההצעה לחזור ולעבוד איתו. חצי יום אחרי ההודעה שהוציא הליכוד נמסר לי שיש התנגדות גורמי חוץ והמינוי יתעכב. אני לא אכנס למלחמות ואני מוותר על התפקיד עוד לפני שהתחלתי. חוזר ללקוחות בארץ ובעולם ולפרשנות. אמשיך להיות חבר של כולם מימין ומשמאל וגאה בך. אולי הזדקנתי ונהיית עיוור צבעים אבל אנחנו פה יחד. מקסימום יצא מזה שיר".