"גילת שלי, תודה": נפתלי בנט חוגג יום נישואין וחושף תמונה מהחתונה

ראש הממשלה החליפי רק הודיע סופית על פרישתו מהפוליטיקה ושלא יתמודד בבחירות הקרובות, וכבר מפרסם תיעוד מרגש שלו ושל גילת מתחת לחופה לרגל 23 שנות נישואין | צפו בתמונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/22 11:18 ט באלול התשפב

"גילת שלי, תודה": נפתלי בנט חוגג יום נישואין וחושף תמונה מהחתונה
נפתלי וגילת בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

נפתלי בנט מתרגש. רק הבוקר (ב') יצאה ההודעה הסופית מלשכתו של ראש הממשלה החליפי על כך שהוא לא יתמודד בבחירות הקרובות, וכבר הוא עושה לביתו. בציוץ בטוויטר שפרסם בנט הוא חשף תיעוד מהחופה שלו ושל גילת, 23 שנים אחרי. "גילת שלי, תודה על 23 השנים הראשונות", כתב ראש הממשלה החליפי וצירף אימוג'י, סמליל, של לב אדום.

צפו בתמונה המרגשת:

סיפור ההיכרות של נפתלי וגילת

כזכור, בפוסט לכבוד יום ירושלים האחרון פרסם בנט את סיפור היכרותם. "כשהשתחררתי מצה״ל בחרתי ללמוד באוניברסיטה העברית לחיות 4 שנים כסטודנט בירושלים, והכרתי את גילת. אם לדייק ממש, גילת ואני נפגשנו בפעם הראשונה בגבעת התחמושת, שם היא שרתה כמש״קית חינוך וזה סיפור לפעם אחרת. רק אציין שהיא, החיילת החילונית, זאת שהתחילה איתי, הקצין המשוחרר הדתי".

משפחת בנט | צילום: חיים צח

לפני כחודשיים, יוני בנט, בנו, חגג 17. גם לו הקדיש נפתלי ציוץ ובו הוא בירך אותו: "יוני שלי, בכורי, בן 17. עלה למעלה, עלה, כי כח רב לך. יום הולדת שמח", והוסיף אימוג'י של לב אדום.

בהודעה שפורסמה הבוקר (ב') מלשכתו של בנט נכתב: "השנה של ממשלת בנט הוכיחה שאפשר לנהל מדינה בצורה עניינית, ביחד, תוך שיתוף פעולה ודיאלוג בין מפלגות בעלות עמדות שונות. בנט קורא לכל ראשי המפלגות לגלות אחריות, למתן ולהרגיע את השיח ולא לאפשר למריבות פנימיות לפרק את המדינה שלנו מבפנים".