עידן עמדי יוצא להגנת סטטיק: "הוא לא צעצוע"

הזמר והיוצר לירז רוסו עובר תקופה לא קלה בחודשים האחרונים, בשיאה הוא חווה משבר בחייו הזוגיים ונפרד גם מבן הזוג המוזיקלי בן אל תבורי. רוסו משמש כפרזנטור של חברה סלולרית, שבחרה לנצל את הרגע, עידן עמדי יצא להגנתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 15:39 ד באלול התשפב

עידן עמדי יוצא להגנת סטטיק: "הוא לא צעצוע"
עידן עמדי, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עידן עמדי נחלץ להגנת סטטיק. הזמר והיוצר המצליח שיתף סרטון ברשתות החברתיות בו הוא תוקף את חברת פרטנר ואנשי הקראייטיב שלה, בה משמש סטטיק כפרזנטור. כזכור, בתקופה האחרונה סטטיק עובר תקופה קשה אחרי פרידה מבן אל תבורי ומשבר בחיים האישיים, ובחברה נתנו לו לשיר את השיר "Lonely".

עידן עמדי מתייחס לקמפיין

בסרטון שפרסם אמר עמדי: "אתמול בלילה ראיתי פרסומת של חברה סלולרית, חשבתי ששווה לדבר על זה גם לטובת אומנים אחרים וגם בכלל. אותו אומן עובר משבר בחיים האישיים ובקריירה שלו ועדיין המפרסם החליט להעמיד אותו בפרסומת לשיר Lonely".

"חשבתי על האיש קריאייטיב שכתב את הפרסומת הזאת וחשבתי אם הוא היה עובר משבר בחייו האישיים, האם היה מוכן לעשות עכשיו איפור שיער ולשיר על זה", מוסיף עמדי. "לראות את אותו אומן מתראיין מתכווץ הלב, לראות שבאמת עובר עליו משהו ובסוף העמידו אותו שם בנקודה הזאת. אני לא נאיבי ומעורב בזה כסף גדול, והכל בסדר אבל יש מקום לרגישות בסוף רכשתם פרזנטור בגלל הערכים ומה שהוא מייצג- לא קניתם את הכאבים שלו, הוא לא צעצוע שלכם".

צפו בפרסומת

מפרטנר נמסר: "הקמפיין, שנכתב לפני כחודשיים, מתייחס לסיב הפרטי של פרטנר, אינטרנט אולטרה מהיר שלא חולקים עם השכנים (lonely). אז מזמינים את כולם להתקדם לאינטרנט של העתיד ולצפות בסטורי של עידן עמדי בלי תקיעות. פרייבט זה lonely, עם השכנים זה slowly, אז תגידו ל-neighbors תודה ושלום!". סטטיק גם הוא הגיב בסטורי משלו.

צילום: צילום מסך אינסטגרם