אמילי עמרוסי: סירבתי לעוד הצעה להיכנס לפוליטיקה

אשת התקשורת המוכרת סיפרה לעשרות אלפי עוקביה ברשת החברתית כי לאחרונה סירבה להצעה לקבל שריון באחת המפלגות לקראת הבחירות, "לפעמים את לא יודעת לאן את רוצה להמריא, אבל את כן יודעת לאן את לא רוצה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/22 18:11 ג באלול התשפב

בחירות 2022: שבועיים נותרו עד לסגירת רשימות המפלגות לקראת הבחירות הכלליות לכנסת ה-25 שיערכו בחודש נובמבר הקרוב. אחרי בחירות מקדימות שנערכו בחלק מהתנועות אט אט מתגבשות הרשימות המלאות של המועמדים, אולם בחלק מהן עדיין נותרו חלונות פתוחים הממתינים לשריון של יושב הראש או מועמד חיצוני. 

הסופרת והעיתונאית הסרוגה, אמילי עמרוסי, שיתפה היום (ג') את קהל עוקביה בפייסבוק כי לאחרונה היא קיבלה הצעת שריון להשתלב באחת הרשימות ובכך להפוך לפוליטיקאית מן המניין. בפוסט שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה היא התייחסה לבחירת עבודה וכן גם לסוג הלקוחות. 

"האם הלקוחות והעבודות בוחרים אותי, או שאולי אני בוחרת אותם? בשבועות האחרונים אמרתי יותר 'לא' להצעות ממה שאמרתי כל חיי. סירבתי (אתמול) להגיש תוכנית עם אדם לא ערכי, טרול, ביריון, וואנבי, שבעיניי הוא בושה למקצוע העיתונות. סירבתי (אתמול) לעוד הצעה חמודה להיכנס לפוליטיקה עם שיריון באחת הרשימות. סירבתי לתת ייעוץ לארגון שעברתי איתו בעבר, והיה קשה לעבוד איתם". 

עוד היא ממשיכה ומתארת כיצד סירבה לשיתוף פעולה לצורך פרסום ברשתות, וכן גם לא הסכימה להנחות כנס של "גוף בעייתי שרצה להשתמש בשם שלי באופן שלא בא לי שיעשו. לפעמים את לא יודעת לאן את רוצה להמריא, אבל את כן יודעת לאן את לא רוצה. וזה ידע חשוב. היכולת לסרב מביאה אליי את האנשים שנעים לי לעבוד איתם, מסיעה אותי בהפתעה אל שדות תעופה שלוקחים אותי כל פעם למקום אחר".