קטטה פרצה בסיום הופעתו של הזמר איתי לוי: "אני עוד מנסה להבין מה היה שם"

הזמר המצליח ושופט הכוכב הבא קיים הופעה בקיסריה, אלא שבסוף ההופעה פרצה קטטה בכמה מוקדים ומאבטחים ריססו גז פלפל | "כואב לי, כואב לי מאוד עכשיו. אני עובד על המופע הזה שלושה חודשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/22 08:36 ג באלול התשפב

קטטה פרצה בסיום הופעתו של הזמר איתי לוי: "אני עוד מנסה להבין מה היה שם"
איתי לוי, צילום: יחצ

מהומה בקיסריה. הזמר והשופט המצליח איתי לוי קיים אמש (ב') הופעה בקיסריה לאלפי מאזיניו, אלא שבסוף ההופעה התרחש אירוע שהעיב על האווירה הטובה. לפי עדי ראייה במקום, כמה צעירים מהקהל עלו לבמה והורדו, ולאחר מכן, באופן לא ברור, פרצה קטטה במכה מוקדים. המאבטחים במקום ריססו גז פלפל והאירוע הסתבך.

איתי לוי: "מבטיח לכם שמי שצריך לתת את הדין יתן אותו"

איתי לוי הגיב למקרה בפוסט באינסטגרם וכתב: "כואב לי, כואב לי מאוד עכשיו. אני עובד על המופע הזה שלושה חודשים מסביב לשעון רק כדי שאני ואתם נוכל לעשות שמח כמו שאנחנו יודעים. ואז בא מישהו אחד ומשנה לך הכל, ברגע אחד".

הוא הוסיף: "אני עוד מנסה להבין מה היה שם, איך ולמה ועוד אין לי תשובות. אבל בדבר אחד אני בטוח - מוזיקה היא לנשמה, באה לעשות שמח ולא ההיפך, כך היה איתנו תמיד וכך ימשיך להיות. מבטיח לכם שמי שצריך לתת את הדין יתן אותו. העניין נמצא בבדיקה מול חברת האבטחה של קיסריה, תהיו בטוחים שאני לא הולך לישון עד שאני מקבל תשובות ושאני יודע שדברים מהסוג הזה לא יקרו יותר. לא אצלי ולא בשום הופעה עד כמה שזה תלוי בי. תודה שבאתם לעשות איתי שמח ושנפגש בע"ה רק בשמחות. אוהב המון".

https://www.instagram.com/p/Ch3CdHIM5ux/?utm_source=ig_web_copy_link

"המאבטחים שהתמודדו עם אלימות וחשו מאויימים נאלצו להשתמש בגז מדמיע"

ממשרד יחסי הציבור של לוי נמסר: "איתי לוי עלה למופע בקיסריה בשעה 21:35, כחמש דקות אחרי השעה בה אמור היה להתחיל את המופע. בשיר האחרון 'קעקוע על הלב' בשעה 23:30, רגע לפני סיום המופע, עלו מספר ילדים לבמה וחיבקו את איתי. המאבטחים הורידו אותם חזרה לקהל. לאחר שאיתי ירד מהבמה והגיע אל מאחורי הקלעים, החלה קטטה בקהל והמאבטחים שהתמודדו עם אלימות וחשו מאויימים נאלצו להשתמש בגז מדמיע. איתי לוי מסר לקהל תודה על ערב מדהים ושמחכה להמשיך ולחגוג במופע גם מחר".