מה הפריט הכי יקר שיש בבית של איתי לוי?

הזמר המפורסם שיתף את העוקבים ברשתות החברתיות וסיפר להם על הפריט הכי יקר שיש ברשותו, וגם, כמה הוא עלה, "כשזה בדברי תורה אני אומר חופשי"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 19/08/21 18:02 יא באלול התשפא

מה הפריט הכי יקר שיש בבית של איתי לוי?
איתי לוי, צילום: יחצ

הזמר איתי לוי כבר רשם על שמו להיטים ים-תיכוניים מוכרים, כמו "שתישרף האהבה" ו"מסיבה בחיפה". היום (ה') מתברר שיש ברשותו עוד פריט מיוחד, והוא הדבר היקר ביותר שיש אצלו בבית. במענה לשאלות הגולשים ברשת האינסטגרם, השיב הזמר כי התמונה של הרבי מלובביץ' היא הדבר היקר ביותר.

"היא נמצאת פה על הקיר. אני גם אגיד את המחיר שלה כי לא אכפת לי, כשזה בדברי תורה אני אומר חופשי. היא עלתה לי 4,000 דולר. זה קריאת שמע לפי הפנים של הרבי מלובביץ'. זה הפריט הכי יקר והכי חשוב לי. זה הברכה, אני כל שנה טס לרבי ואני חסיד מאוד גדול של הרבי. אשרינו שזכינו, בכל מקום יש תמונה של הרבי".
בתמונה שהעלה נראה הזמר עומד ומאחוריו התמונה היקרה תלויה על הקיר בסלון הבית. 

זו לא הפעם הראשונה שלוי מדבר על החיבור שלו לדת. ביום הולדתו העברי שחל לפני כמה חודשים, הוא בירך את כולם. "רוצה לברך את אימי היקרה והמשפחה שלי החברים שלי ואת האנשים שמסביבי את כל קרוביי. ואתכם עם ישראל היקר שתזכו לכל הדברים הטובים וכל הברכות הכתובות בתורה , שתזכו לשמחה אמיתית אושר עצום פרנסה עד בלי די והכי חשוב בעולם הזה, בריאות בריאות איתנה בגוף ובנפש ואלוהים ישמור לכם על הקיים וישמח אתכם וימלא את ביתכם וליבכם בטוב ובחסד שלווה ואהבה.
מזל טוב לכל עם ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן