עצוב השחקנית הישראלית ספדה בצער: "הכאב המפלח שלא ידעתי שאפשר בכלל להרגיש"

כוכבת נטפליקס שירה האס איבדה אם אמה לאחר מחלה קשה, ולמאות אלפי עוקביה באינסטגרם היא סיפרה על האישה שהייתה, ועל הצער הגדול שליווה את לכתה: "תשמעי אותי עכשיו כשאני אומרת לך, אולי בפעם האחרונה, תודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/22 15:39 כח באב התשפב

השחקנית הישראלית ספדה בצער: "הכאב המפלח שלא ידעתי שאפשר בכלל להרגיש"
שירה האס, צילום: shutterstock

סוף עצוב: השחקנית הצעירה והמבטיחה, שירה האס, איבדה לאחרונה את אמה, בגיל 27 בלבד. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה לעוקבים על התקופה האחרונה. "בשבועות האחרונים כשהיא הייתה בהוספיס, נאמר לנו שהיא לא מסוגלת לדבר, אבל כן מסוגלת לשמוע. ואני, כשהגרון בגד בי כל פעם שניסיתי להוציא מולה מילה, החלטתי לכתוב לה מכתב ולהקריא לה אותו בפניה כשהיא במיטה. הספקתי לעשות את זה כמה ימים לפני שהיא נפטרה. היא לא ענתה, אבל כולי תקווה ששמעה".

האס צירפה לפוסט את המכתב שכתבה לאמה, והוסיפה כי הידיים עדיין רועדות מלכתוב עליה בלשון עבר. "הדבר הראשון שאני אומרת, כמו אינסטינקט מתוך הלב – זה שאת הבן אדם הכי טוב שאני מכירה. ולא רק, בחיי, בגלל שאת אמא שלי. אין אדם שלא נתקל או מכיר אותך שלא מתאהב בך. בין אם מדובר באבא, במשפחה, בחברות וחברים טובים ובין אם זה מוכר בסופר או איש שירות שמגיע אלינו הביתה, שעוד לא מספיק להשלים משפט וכבר מחכה אל מולו פרוסה נכבדת של עוגת תפוזים וכוס קפה מפנקת. אין מי שלא מדבר איתך ונפעם מהאור שלך. מהלב הנקי שלך. אין מי שלא מתמוגג מהנוכחות הכובשת שלך. אין מי שלא מתפלא מהטוב הזה, שמוקרן החוצה מהלב שלך, דרך הצחוק הממגנט, החיוך הכל כך כן, וכל זה עובר דרך העיניים שלך. העיניים הכי טהורות שמישהו יכול להיתקל בהן. עיניים שאתה רק יכול להביט בהן מבט קטן ולדעת שאתה מוגן. שאתה אהוב". 

האס הוסיפה כי למרות הכאב העצום והדמעות, היא מרגישה ברת מזל שזכתה לאמא כזאת. "את איתי. תמיד. גם כשהיינו יחד בסלון, צורחות שירים שאנחנו אוהבות ומתפקעות מצחוק, גם כשהיינו רחוקות מרחק יבשות, וגם עכשיו, כשאת פה מולי ולא יכולה לדבר, אבל אני מאמינה שיכולה לשמוע. אז תשמעי אותי עכשיו כשאני אומרת לך, אולי בפעם האחרונה, תודה". 

כזכור, האס הופיעה בשלוש עונות של הדרמה הישראלית "שטיסל" בתפקיד רוחמי ועל כך זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה בקטוגריית השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה. כאשר הייתה ילדה קטנה, חלתה בסרטן הכליות, ממנו החלימה בגיל 6 בלבד. לאחרונה זכתה להכרה בינלאומית עם הופעתה בסדרה של נטפליקס, "המורדת", בתפקיד הצעירה החסידית מברוקלין שבורחת לחייים חדשים.