נרקיס מתוודה: "לא כולם מסוגלים לעמוד בכל ההלכות, כולל אני"

הזמרת והיוצרת המצליחה ענתה לשאלות העוקבים באינסטגרם ושיתפה: "לפעמים בא לי סתם לשבת עם הילדים או להסתובב ברחוב הומה אדם ולא להיות רק הזמרת" | ומה היא חושבת על דתיים שבאים להופעות שלה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/22 11:54 כד באב התשפב

נרקיס מתוודה: "לא כולם מסוגלים לעמוד בכל ההלכות, כולל אני"
נרקיס בראיון ל"אנשים", צילום: קשת 12

נרקיס היא אחת מהיוצרות הדתיות המצליחות בישראל והיא חגגה רק לפני כמה ימים את יום ההולדת ה-41 שלה. במוצאי השבת האחרון הזמינה נרקיס את עוקביה באינסטגרם לשאול אותה שאלות, ובין היתר היא נשאלה לדעתה על התורה, על הפרסום שלה ועל דתיים שמגיעים להופעות שלה.

"בורא עולם והוא שופט אותנו, לא אף אחד אחר"

"היהדות היא הדת הכי יפה וחכמה בעולם והיא האמת המוחלטת", כתבה נרקיס ולא התנצלה: "באותה מידה לא כולם מסוגלים, כולל אני, לעמוד בכל ההלכות. לכן יש בורא לעולם והוא שופט אותנו, לא אף אחד אחר".

באותו נושא היא נשאלה לגביי קהל דתי שמגיע להופעות שלה. "בתור אישה שומרת מצוות, מה את חושבת על האנשים הדתיים שבאים להופעות שלך?", וענתה בפשטות: "שהם אנשים דתיים שבאים להופעה שלי. ממש ככה".

תשיר בבית המקדש?

כזכור, נרקיס כתבה על יום הולדתה העברי, שחל יום לפני תשעה באב, והביעה חלום לשיר בבית המקדש: "אחרי הכאב והקושי אני מאמינה גדולה בניסים, אני מאמינה שייבנה בית מקדש חדש ואני מדמיינת אותי שרה שם (סומכת על המשיח שיסדר את כל העניינים הטכניים). אני מאמינה שאין גיל לחלומות ובאמת שהכל נמצא כבר אצלכם ורק אתם תחליטו מתי העולם צריך לשמוע עליכם ולהכיר אתכם באמת".