"קם הדבר בארבע בבוקר ונהיה": התחנה הבאה של המגיש הסרוג

חצי שנה מאז עזב את גלי צה"ל ואת הגשת תכנית הבוקר שלה, ישי שנרב בתפקיד חדש: מגיש תכנית הבוקר ברדיו של ynet | הוא יגיש את התכנית לצד שרון כידון

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/22 11:15 כד באב התשפב

"קם הדבר בארבע בבוקר ונהיה": התחנה הבאה של המגיש הסרוג
ישי שנרב. נפרד, צילום: גלצ

איש התקשורת הסרוג ישי שנרב הגיש במשך ארבע שנים את התכנית 'נכון להבוקר' בגלי צה"ל, ולפני כחצי שנה הודיע על עזיבה ורמז לעדכונים מעניינים. היום (א') הוא בישר כי הוא מצטרף למיזם הרדיו של אתר ynet שנקרא y-radio.

"הרעיון הוא נצור לשוני מרע ושפתיך מדבר מרמה ולמקלליי נפשי תידום"

בטוויטר הוא כתב: "קם הדבר בארבע בבוקר ונהיה". הוא יגיש את תכנית הבוקר של y-radio לצידה של המגישה שרון כידון בין השעות שבע לתשע בבוקר.

את שידורו האחרון בגלי צה"ל חתם שנרב בנאום פרידה מרגש: "כאן אנחנו מסיימים את נכון להבוקר וגם אני באופן אישי, מסיים ארבע שנים, בהן הייתי איתכם כאן, דרך הרדיו, מדי בוקר. המטרה הייתה תמיד להעדיף את העובדות על פני הדעות, את הסקרנות על פני שיח מחנאי – שיש בו אולי פורקן רגשי אבל הוא ריק מתוכן".

"השתדלתי באמת לאתגר כל פוליטיקאי מהזווית ההופכית, לא לאפשר לדעות האישיות שלי לחלחל לתוך השאלות כמראיין, לא להיות חייב לאף אחד, לעשות רדיו נשכני שיש בו חוצפה חיובית אבל גם רוגע, הומור ואחריות. לתקן כשצריך לתקן, לנעוץ את הסכין אבל לא לסובב. בגדול הרעיון הוא; נצור לשוני מרע ושפתיך מדבר מרמה ולמקלליי נפשי תידום", חתם.