האזינו "עשו יד אחת נגדי": הפרידה המשעשעת של גל"צ מהמגיש הסרוג ישי שנרב

לאחר ארבע שנים על כס ההגשה, נפרד המגיש הסרוג מתכניתו הקבועה בשבע בבוקר בגלי צה"ל, ובמערכת הכינו לו הפתעה. "השתדלתי גם לא לעשות עניין יותר מידי גדול מעצמי, עיקרון שבעצם אני מפר ברגל גסה ממש ברגעים אלה", אמר שנרב

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/22 14:44 כט באדר א'

"עשו יד אחת נגדי": הפרידה המשעשעת של גל"צ מהמגיש הסרוג ישי שנרב
ישי שנרב. נפרד, צילום: גלצ

לפני כחודש הודיע ישי שנרב, מגיש "נכון להבוקר" בגלצ, כי הוא יפרד מהתכנית: "בעוד מספר שבועות אסיים להגיש את רצועת "נכון להבוקר" בתחנה. אחרי 4 שנים הגיע הזמן להתקדם. עדכונים מעניינים בהמשך".

הבוקר (ד'), המהלך יצא לפועל. שנרב אמר: "כאן אנחנו מסיימים את נכון להבוקר וגם אני באופן אישי, מסיים ארבע שנים, בהן הייתי איתכם כאן, דרך הרדיו, מדי בוקר. המטרה הייתה תמיד להעדיף את העובדות על פני הדעות, את הסקרנות על פני שיח מחנאי – שיש בו אולי פורקן רגשי אבל הוא ריק מתוכן".

במערכת התכנית הכינו לשנרב לקט מכל הפאדיחות, ושנרב כתב בפייסבוק: "הם עשו יד אחת נגדי ואספו את כל פליטות הפה, הרגעים המצחיקים והראיונות ההזויים שהספקנו לנפק ב-4 שנים האחרונות. כדי להשפיל אותי באופן סופי הם גם שידרו את זה".

"השתדלתי באמת לאתגר כל פוליטיקאי מהזווית ההופכית, לא לאפשר לדעות האישיות שלי לחלחל לתוך השאלות כמראיין, לא להיות חייב לאף אחד, לעשות רדיו נשכני שיש בו חוצפה חיובית אבל גם רוגע, הומור ואחריות. לתקן כשצריך לתקן, לנעוץ את הסכין אבל לא לסובב".

"השתדלתי גם לא לעשות עניין יותר מידי גדול מעצמי, עיקרון שבעצם אני מפר ברגל גסה ממש ברגעים אלה. אבל בגדול הרעיון הוא; נצור לשוני מרע ושפתיך מדבר מרמה ולמקללי נפשי תידום", חתם.