שי מיקה לא מתנצלת על קמפיין הנידה: "נבחרתי על ידי הקדוש ברוך הוא"

אחרי הפרסום שעורר סערה, הדוגמנית וזוכת האח הגדול לא מתנצלת: "אני מאמינה במידה כנגד מידה, אני טובלת במקווה אז הוא שם אותי בפרונט, 'אני אתן לך את כל מה שאת רוצה אבל את תייצגי אותי גם'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/22 13:04 כב באב התשפב

שי מיקה לא מתנצלת על קמפיין הנידה: "נבחרתי על ידי הקדוש ברוך הוא"
שי מיקה, צילום: David Cohen/Flash90

לפני כחודשיים התפרסם כי אושיות רשת מקבלות כסף על קידום של ערכי טהרת המשפחה ושמירת נידה ברשתות החברתיות ועולם הבידור סער. בין המפורסמות שהותקפו הייתה גם שי מיקה יפרח, דוגמנית וזוכת האח הגדול, שעמדה בעין הסערה והייתה היחידה שהגיבה לפרסום בזמן אמת ולא התנצלה.

"זה היה מאוד אמיתי"

"ידעתי שזה יכול לעשות בלאגן ובכל זאת הלכתי עם האינטואיציה שלי", היא אומרת בראיון לפנאי פלוס ומוסיפה: "אני בעד ללכת למקווה וטובלת בו כבר כמעט שנה מאז החתונה. אני באמת פנאטית, זה אהבת חיי וקורה לי עם זה משהו מדהים. זה היה מאוד אמיתי כל הדבר הזה. ואני נבחרתי על ידי הקדוש ברוך הוא להיות בראש הדבר הזה".

על יחסיה עם הקדוש ברוך הוא היא הוסיפה: "מאז קרו לי הרבה דברים טובים. אני מאמינה במידה כנגד מידה - אני טובלת במקווה אז הוא שם אותי בפרונט, 'אני אתן לך את כל מה שאת רוצה אבל את תייצגי אותי גם'".

על דבר אחד מצטערת יפרח: שלא קידמה את הערכים הללו גם ללא תשלום. "הייתי עושה עוד דברים לקדם את הנושא הזה גם בלי שישלמו לי. מראה איזה מקוואות יפים יש, מקרבת בין לבבות, מסבירה בלי תשלום לבנות שרוצות לדעת. אבל קיבלתי על זה תשלום ואני מאוד שלמה עם זה".


(שי מיקה מדברת על שמירת נידה)