הבדרן שספג אלימות מצד אוהדי בית"ר ירושלים הגיש תלונה במשטרה: "לא בשבילי"

אושיית הרשת והבדרן גיא הוכמן הגיע אתמול בשעות הערב למשחקה של בית"ר ירושלים, וספג אלימות מצד חלק מאוהדי הקבוצה. אמש הוא הגיש תלונה במשטרה: "נלחם בשביל הרוב האוהב שסובל" | המועדון: "קוראים למשטרה להגיע אל אותם פורעים ולמצות עמם את הדין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/22 13:55 יז באב התשפב

הבדרן שספג אלימות מצד אוהדי בית"ר ירושלים הגיש תלונה במשטרה: "לא בשבילי"
אוהדי בית"ר ירושלים, אילוסטרציה, צילום: Oren ben Hakoon/Flash90

הבדרן ואושיית הרשת גיא הוכמן שמרבה לתעד את עצמו בהפגנות, בהופעות וגם במשחקי כדורגל, רגיל לקבל גם ביקורת שלילית על בדיחותיו. אולם אתמול בערב (ש') במשחק גביע הטוטו של בית"ר ירושלים באיצטדיון בלומפילד זה הסתיים עבור הוכמן באלימות. אמש הוא הגיש תלונה במשטרה והיום הוא הסביר מדוע הוא נקט בצעד החריג.

"יש פה הזדמנות לעזור לקהל השפוי להילחם בתופעה"

"הגשתי תלונה במשטרה. בפעם הראשונה. לא הייתי עושה את זה, אני תנו לי להמשיך לעשות צחוקים, תנו לי את הבמה והמיקרופון, מי אני נלסון מנדלה? אבל הפעם זה לא בשבילי", כתב הוכמן לציבור עוקביו. "זה בשביל מאות אוהדים, מכל הקבוצות, שכתבו וביקשו ממני לעשות את זה. למה? כי בגלל אלימות הם כבר לא מגיעים למגרשים, ובגלל זה הם ביטלו מנוי. ויש פה הזדמנות לעזור לקהל השפוי להילחם בתופעה". 

הוכמן הודיע, "אז אני נלחם", והסביר שהוא עושה זאת "בשביל הרוב האוהב שסובל בגלל טיפות של זבל, בשביל הנערים שמקבלים איומים אם לא מיישרים קו, והכי חשוב - בשביל האבות שלא לוקחים את הילדים לאצטדיון. לאירוע ספורט. אני אבא לרום בן השנה וחצי, לפי הכרס כדורגלן הוא לא יהיה, אז לפחות אוהד. עוד שנתיים אני בא איתו לטדי. בתקווה שיהיה אחרת", סיים הוכמן בכאב. 

בפוסט אותו פרסם אמש, כתב תיאר הוכמן: "מי שמשחק באש צריך לדעת גם להיכוות לפעמים. אבל פה נכוויתי תרתי משמע, כיבו עליי סיגריה. ונתנו לי פצצות. והתנהגו כמו הסטיגמה שניסיתי להוריד מהאוהדים האלה". 

תגובת בית"ר ירושלים:

בהתנצלות הרשמית של בית"ר ירושללים בפני הוכמן נכתב שהקבוצה "מגנה בחריפות" את האירוע. "כבר אמש לאחר האירוע וגם היום בשעות הבוקר יצרנו עם גיא קשר, דאגנו לשלומו והזמנו אותו להיות אורח שלנו באחד מאימוני הקבוצה הקרובים", נכתב בהודעה שפורסמה מטעם המועדון. "גיא מבחינתו הודה על ההזמנה וציין את כמות התמיכה וההודעות שהוא מקבל מהאוהדים האמיתיים של המועדון.
אנו קוראים למשטרת ישראל להגיע אל אותם פורעים ולמצות עמם את הדין כדי להפוך את היציע למקום טוב יותר", נכתב.