צפו הפעם זה נגמר כואב: "כיבו עליי סיגריה" | גיא הוכמן מסכם ביקור ביציע אוהדי בית"ר

משחקה של בית"ר ירושלים בגביע הטוטו הסתיים עבור הבדרן גיא הוכמן בצורה כואבת מאוד: "מעולם לא הגעתי לסיטואציה כזאת. ודווקא עם בית"ר. דווקא איפה שהתחלתי" | מחר צפוי הוכמן לספר את הסיפור המלא של מה שאירע הערב

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/22 23:31 טז באב התשפב

הפעם זה נגמר כואב: "כיבו עליי סיגריה" | גיא הוכמן מסכם ביקור ביציע אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר בטדי, אילוסטרציה, צילום: Flash90

הבדרן ואושיית הרשת גיא הוכמן מרבה לתעד את עצמו כשהוא מספר בדיחות על חשבון עוברים ושבים, בהפגנות, בהופעות וגם במשחקי כדורגל. בדרך כלל אנשים צוחקים עמו ומבינים כי מדובר בהומור. הערב (ש') במשחק גביע הטוטו של בית"ר ירושלים בו היא הפסידה להפועל תל אביב (2:1) באיצטדיון בלומפילד זה הסתיים אחרת עובר הוכמן, באלימות.

"מעולם לא הגעתי לסיטואציה כזאת"

"איזה באסה. מי שעוקב יודע שהתחלתי את הכל בטדי, בבית של אוהדי בית״ר", פתח הוכמן את דבריו ברשתות החברתיות, "גיליתי שהם ההיפך ממה שהציגו לנו כל השנים. אוהדים טובים, חמים, חכמים, אוהבי כדורגל". הוכמן כתב שהוא יודע שהרוב עדיין אוהדים טובים, "אני מקבל עכשיו מאות הודעות. אבל יש את הזבל. ולצערי לפעמים הזבל מסריח את כל החדר. וחבל. כי הזבל הזה מבריח כל בעלים שבא עם כוונות טובות, מרחיק אבות עם ילדים, עושה שם רע לקבוצה שאולי מייצגת הכי טוב את הישראליות".

הוכמן המשיך וכתב כי ברור לו שהוא לא תמים כי הוא בא וצוחק עליהם: "מי שמשחק באש צריך לדעת גם להיכוות לפעמים. אבל פה נכוויתי תרתי משמע, כיבו עליי סיגריה. ונתנו לי פצצות. והתנהגו כמו הסטיגמה שניסיתי להוריד מהאוהדים האלה". 

גיא הסביר והזכיר כי כבר שנים שהוא עובר בין כל אוהדי הכדורגל, וברור שלא כולם אוהבים את מה שהוא עושה, "אבל מעולם לא הגעתי לסיטואציה כזאת. ודווקא עם בית״ר. דווקא איפה שהתחלתי. אני קצת נסער עכשיו, מחר אספר את כל הסיפור".