צפו העיוור הסרוג עלה לבמה של גיא הוכמן: "לא רואה בעיניים"

אביחי שלי מוכר לחלקנו כמי שזכה בחידון התנ"ך אי שם בשנת 2002. בסוף השבוע האחרון הגיע שלי להופעה של הבדרן גיא הוכמן, ובמפתיע עלה והצחיק את הקהל | הוכמן: "אם יש דמות מעוררת השראה, זה האיש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 17:31 ד בתמוז התשפב

העיוור הסרוג עלה לבמה של גיא הוכמן: "לא רואה בעיניים"
אביחי שלי מצחיק את הוכמן והקהל, צילום: צילום מסך

הבדרן ואושיית הרשת גיא הוכמן, ידוע כבעל רגעים לא רגילים. הוא יצר כאלה בכנסת, בהפגנות ואף מחוץ לישראל. היום (א') פרסם הוכמן קטע מרגש במיוחד, "סיפור על כוח רצון והחיים עצמם", כתב הקומיקאי בחשבון הפייסבוק שלו לאחר ששיתף את עוקביו ברגע "הכי מרגש שחוויתי על במה. אני בטוח שגם לקהל שנכח באולם".

הוכמן הסביר: "תחילת מופע, במקום ששמור לבעלי מוגבלויות, יושב ג׳ינגי מתוק עם מלווה. ומקל נחייה. אני פונה אליו והוא אומר לי שקוראים לו אביחי, ושהוא עיוור וכבד שמיעה. שאלתי אותו למה באת דווקא אליי אז הוא עונה לי 'כי אתה כמוני, לא רואה בעיניים'. איזה בן אדם תותח. חכו, זה לא נגמר', כתב הוכמן המופתע.

"סוף המופע, אני כבר נפרד מהקהל, פתאום הוא מרים את היד. אומר לי שיש לו חלום, לעשות סטנדאפ. אחרי דקה הוא כבר על הבמה, מפוצץ הומור עצמי, נותן בראש, והקהל בוכה מצחוק. ומהתרגשות. איזה רגע מדהים. אם יש דוגמא לכוח רצון והגשמת חלומות, זה הבן אדם. אם יש דמות מעוררת השראה, זה האיש. ואני זכיתי להכיר אותו, עכשיו תורכם".

צפו בקטע המרגש והמצחיק מההופעה: