עדן בן זקן ריגשה את הקהל בקיסריה עם בשורה משמחת

זמרת העשור הכריזה במהלך הופעה באמפי של קיסיריה כי היא בהריון, שני במספר. בנה הבכור נולד לפני כשנתיים וחצי | שיהיה בשעה טובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/22 08:44 יג באב התשפב

עדן בן זקן ריגשה את הקהל בקיסריה עם בשורה משמחת
עדן בן זקן, צילום: Hadas Parush/Flash90

הזמרת המצליחה עדן בן זקן הכריזה בפני הקהל הרב שהגיע אמש (ג') אל האמפי בקיסריה כי היא בהריון. הקהל הגיב, איך לא, בתשואות רמות. לפני כשנתיים וחצי נולד לבן זקן ולבעלה שוקי ביטון, בנם הבכור, מישל מיכה. 

עדן וזקן שרה עם אייל גולן בהופעה:

"אנחנו ב-2022 וכל אישה יכולה לעשות מה שטוב לה ואיך שהיא מרגישה"

לפני כחודש וחצי עוררה זמרת העשור סערה כאשר העלתה לרשת החברתית תמונה בה היא ניראת לבושה בבגד ים בעודה אוחזת בילד קטן. התמונה זכתה אמנם גם לתמיכה אבל בעיקר לביקורת קשה שגרמו לבן זקן להסיר אותה.

בהמשך השיבה את התמונה לחשבון עם המילים הבאות. "אני לא נוהגת להתייחס לתגובות בדרך כלל, אבל הפעם זה עבר כל גבול. תמונה תמימה עם הבן שלי גררה תגובות שאני אפילו לא רוצה לכתוב אותן. אז החלטתי להחזיר את התמונה, ולהעביר מסר: תפסיקו להיות עם יד קלה על המקלדת. המילים שלכם יכולות לפגוע. אנחנו ב-2022 וכל אישה יכולה לעשות מה שטוב לה ואיך שהיא מרגישה". 

בן זקן התפרסמה לפני כעשור בעקבות השתתפותה בעונתה הראשונה של התכנית "אקס פקטור ישראל", בה הגיעה למקום השני. אלבומה הראשון, מלכת השושנים, קיבל מעמד של אלבום פלטינה כפולה וזיכה אותה בתואר "זמרת השנה" לשנת 2015, תואר בו זכתה 4 שנים ברציפות גם במצעד השנתי של רשת כאן גימל בקול ישראל וגם בתואר "אשת השנה" במצעד השנתי של גלגלצ לשנים תשע"ז ותשע"ח. בשנת 2018, זכתה במצעד השנתי של מאקו, בתואר "זמרת השנה". בפעם הרביעית ברציפות. בספטמבר 2019, זכתה בן זקן בתואר "זמרת העשור" במסגרת מצעד העשור של רדיו תל אביב ומאקו. בנוסף לכך זכתה בן זקן בתואר "זמרת העשור" ב"מצעד העשור" של כאן גימל.