ענהאל שמואלי משתפת בסיפור פרידה אישי: "הוא לא ידע שאני אוהבת במבליק אדום"

אושיית הרשת הסרוגה שנוהגת לשתף באינסטגרם עצות לזוגיות טובה, שיתפה בסיפור פרידה אישי מהעבר שלה: "שטפו לי את הראש להשתנות, להתגמש, להקריב למען בן הזוג, ששכחתי את ענהאל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 21:21 כט בתמוז התשפב

ענהאל שמואלי משתפת בסיפור פרידה אישי: "הוא לא ידע שאני אוהבת במבליק אדום"
צילום: צילומסך

אושיית הרשת הסרוגה, הסופרת והיועצת הזוגית ענהאל שמואלי, מרבה לשתף את עוקביה בכל מיני דילמות זוגיות שעולות כאשר היא מטפלת בזוגות אחרים, או סיפורים אישיים עליהם היא בוחרת לשים דגש. היום (ה') היא בחרה לשתף בסיפור פרידה מעברה: "אי שם בגיל 20 יצאתי עם בחור במשך כמה חודשים, הכל היה בסדר, אהבתי אותו מאוד והוא היה נראה לי פסגת החלומות".

הממתק שהפיל את האסימון

שמואלי סיפרה: "משום מקום הגיעה פרידה מפתיעה ולא מהצד שלי. כמו שנאמר בשפתי: 'זרקו אותי'. זה היה כואב, אולי בשל הפתאומיות של הפרידה אולי כי לא צפיתי אותה. ניסיתי לחשוב מה היה חסר. עברו להם החודשים ואז ביום שגרתי בביקור בשוק ראיתי במבליק אדום שאותו אני כל כך אוהבת, כמובן שמיד קניתי אותו. זה הדבר האהוב עליי בעולם".

במבליק. הממתק שהפריד

במבליק. הממתק שהפריד צילום: shutterstock

"זה אולי טיפשי אבל זה בדיוק ההפך", המשיכה, "כמו נורה אדומה שנדלקה לה זה היכה בי. הוא לא ידע שאני אוהבת במבליק אדום. מבלי לשים לב לא הרגשתי אפשרות להיות אני, להיות ענהאל ולספר לו מה אני אוהבת. כל כך שטפו לי את הראש להשתנות, להתגמש, להקריב למען בן הזוג, ששכחתי את ענהאל".

לא סיפרתי כי פחדתי

שמואלי המשיכה וסיפרה מדוע לא שיתפה אותו בפרט הזה. "פחדתי שאם הוא ידע שזה מה שאני אוהבת אני יחווה דחיה והפחד הזה היה שווה לי את המחיר גם אם אני מאבדת את עצמי בדרך". היא סיכמה: "אם יש שיעור שאז למדתי, הוא שזוגיות זה לא ריצוי אין סופי של השני, זה בהחלט היכולת לוותר למען השני, אבל ביום שאתה מרצה על חשבונך סימן שאיבדת את עצמך".