"כשהבנתי שזה המצב עלו לי דמעות": קארין קליינברג משתפת איך זה להיות אמא בסבב לחימה

אושיית הרשת הסרוגה והאם הטרייה, שיתפה את עוקביה על רקע מבצע עלות השחר כיצד היא מתמודדת עם המצב בדרום כתושבת שדרות ובעיקר כאמא "פחדתי שלא אדע להתמודד ורק רציתי שהפעם הראשונה תקרה כדי לשחרר את הלחץ"

חדשות כיפה חדשות 07/08/22 12:50 י באב התשפב

"כשהבנתי שזה המצב עלו לי דמעות": קארין קליינברג משתפת איך זה להיות אמא בסבב לחימה
קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון , צילום: באדיבות המצולמת

ההתמודדות הקשה מכל: אושיית הרשת הסרוגה קארין קליינברג, ענתה לעוקיבה על שאלות שנשאלה בכל הקשור למצב בדרום, קליינברג תושבת שדרות הנמצאת בקו האש ילדה לא מזמן את בנה הבכור איתי, כך שהפעם את סבב הלחימה הזה היא מעבירה בדרום כאשר היא אמא שצריכה לדאוג לתינוק קטן.

כשהבנתי שזה המצב עלו לי דמעות. המחשבה על הפעם הראשונה שלי כאמא שצריכה לשמור ולהגן על התינוק שלה

קליינברג נשאלה על ידי אחת הגולשות האם היא מרגישה שונה בסבב הזה, עכשיו כשהיא אמא, קליינברג ענתה, " ביום שיש כשהבנתי שזה המצב עלו לי דמעות. המחשבה על הפעם הראשונה שלי כאמא שצריכה לשמור ולהגן על התינוק שלה.. לשדר לו מציאות. שגרה. אנרגיות טובות. פחדתי שלא אדע להתמודד ורק רציתי שהפעם הראשונה תקרה כדי לשחרר את הלחץ! תודה לאל יש לי פרטנר מושלם שמשרה עלי ביטחון ועברנו את זה ממצוין . בנחת בשלווה בלי פאניקה".

רקטות ששוגרו לעבר ישראל

רקטות ששוגרו לעבר ישראל צילום: Attia Muhammed/Flash90

קליינברג: "לרגע לא חשבתי לעבור למקום אחר"

בשאלה אחרת נשאלה קליינברג , "במיוחד עכשיו כשאת אמא, לא מצטערת על ההחלטה שלך להמשיך לגור שם?". 

אושיית הרשת הסרוגה ענתה "חד משמעית לא מתחרטת! גדלתי כאן, זה הבית שלי . המשפחה כאן. החברים כאן. הלימודים כאן. לרגע לא חשבתי לעבור למקום אחר. ובואו. בסוף כל המדינה מופצצת. זאת המדינה שלנו אין לנו לאן לברוח"